• سكس اول مرة مع مرات عمي aflam sex

    اول مرة نكت مرات عمي كانت مفاجأة ليها
    انا مانو 24 سنه وقت القصة كنت 18سنه
    ومرات عمي جسمها جميل جدا كرفي ملبن طيزه ملفته لرفع وسطها بزازها وقفه ومكورة حاجة استيراد أوربي بيضه جدا شعرها اسود طويل عينها لونها أخضر عمي دكتور جامعي مسافر في المانيا
    ديما كنت معجب بيها وهي معجبه بي وكنت بتحرش بيها احساس عليها وانا بساعدها في حاجه الوقت فيها لما توطي وكدا لحد يوم الحسم ال نكتها فيه لحد ما كنتش قادرة تمشي ولا توقف علي رجليها بعد اكتر من سنتين تحسيس وكل دا اتفقنا علي اني انكها وقولت لأهلي اني مسافر تبع النادي عندي ورحتلها الشقة عندها عشان ابات معاها اول مرحتلها خبط عليها فتحتلي كانت لابسه روب لونه اسود طويل بس كان باين انها مستعده جدا مظبطه نفسها ريحتها وشعرها الطويل علي جسمها الابيض كان جميل جدا لما قلعت عمري ما اقدر أنساه ...
    افلام سكس - سكس حيوانات ساخنة - السكس - افلام سكس محجبات - سكس منقبات نار - سكس اغتصاب ايطالي - افلام سكس مصر ءىءء - سكسي كام - نيك طيز كبيرة - فيديو سكس - افلام نيك مطلقات - افلام نيك سكس عربي - نيك - نيك مصري نار - سكس امهات و جوردي
    فتحت ودخلت بسرعه كنت متوتر جدا وقلبي بيدق بسرعه وهي خايفه اكتر رغم اني مش اول مرة الان عند عمي أو عندها لكن كنا خايفين عشان ال هنعمله أو مدخلت اتكلمنا كلام عادي بس انا مكنتش قادر اتكلم ونبض قلبي سريع جدا قربت منها وبةستها من بوقها وانا ورا الباب لسه فضلت ابوسها اكتر من خمس دقائق لحد ما التوتر راح مننا بوستها من شفايفها جامد ومصيت لسانها وبوست رقبتها ووشها وودنها وكل مكان في وشها ولحست رقبتها بلساني ومصيت حلمت ودنها لحد محستها بتترعش وقالتلي تعال جوه علي السرير ومسكتها من أيدها بكل وء وبوست أيدها ودخلنا الاوضة وقلعت الروب ووقتها زوهلت من ال شوفته رغم اني شايف جملها لكن اتجننت كانت لبسه قميص نوم اسود لحد وسطها مبين طيزه والاندر الفتله الاسود ال تحته وطبعا بزازها باينه لكن حلمتها مستخبيه جسمها ابيض جدا شعرها اسود طويل ورا ضهرها فضلت مصدوم ومتنح قالتلي مالك يا بني في اي روحت ضاحك وقولتلها انتي ال في اي ضحكنا وقعدتها علي حرف السرير وفضلت ابوس فيها واحسس علي ضهرها وطيزها وأبوي بزازها والحس فيهم من غير ما اقلعها القميص و ابوس كل مكان في جسمها وقلعتها القميص كان مش فاضل غير الاندر مسكت بززها العب فيهم والحسهم وامص حلمتها ... نسيت اقولكم حلمتها كان لونها وردي جدا وفاتح لدرجة انا اتخضيت من المنظر وفضلت أمص فيهم وافعص بأيدي في طيزها وبدأت واحسس عليها وقربت ايدي من كسها واول ما لمستها شهقت كأنها هتموت بوستها بسرعه وفضلت ابوس فيها والعب في كسها من فوق وتحت وامشي كف ايدي عليه لحد ما جبتهم علي ايدي ونزلت نفورة كانت سخنه جدا وريحتها جميلة نزلت لكسها فضلت ابوس حواليه وبطنها وأبوي طيزها وهي هتموت ومش قادرة لدرجة أنها بدأت تعيط قربت من كسها بلساني وبدأت اشمه الاول وهي سكتت خالص زي ما تكون مستنية تشوف اي هيحصل وفتحت رجليها للأخر واشم كسها وهي سكته خالص لدرجة أن صوت نفسه كان عالي ومسموع اول ملمست كسها بلساني حطت أيدها علي بؤها تكتم صوتها لمست اخر كسها من تحت خالص من فوق خرم طيزها ولحسته مرة واحدة لحد أوله عند بظرها أو سوتها صوتت صوت عالي جدا شلت وشي من علي كسها ويصتلها راحت كتمه بؤها بأيديها زي ما تكون بتقولي مش هعملها تاني بس اعملها انت تاني نزلت تاني لكسها وفضلت الحسه كل بلساني وهي هتموت وأمسك شفافيف كسها بشافيفي لحد مخرقت وشي من كتر ماية كسها وطلعت علي كسها من فوق عند البظر ودا مكان أهل الخبرة عرفينه والبحرين ودا ال بيموت الست وتجيب شهوتها منه بدأت الاعب بظرها بطرف لساني واشفطه وامصه وهي تتلوس لحد مرتعشت وجابتها تاني علي وشي قمت بوستها من بؤها وبدأت اخلع هدومي...
    صور سكس - صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس -صور سكس - سكس محارم
    " وهنا حاجه مهمه جدا لازم نعرفه أن النيك مش المتعه فيه انك تدخل بتاعك في كسها وبس مش دا امتع حاجه الواحدة ابدا وديما لازم الراحل يركز علي متعة الست مش أنه يمتع نفسه لأنك لو متعتها هتستمع انت جدا لكن لو ركزت انك تمتع نفسك وتنكها بس من غير اي حاجة تانية صدقني هتكرة نفسك "
    بدأت اقلع هدومي وكنت ببص عليهل وهي معرفة السرير وبتموت من المتعه ومش قادرة تتحرك خالص اول مقلعت وطلعت زبي اتخضت من حاجه وهجمت عليه تمسكة تبوسه وتمص فيه وتلهس بضاني اكتر من ربع ساعه وانا الحس كسها وطيزها ودي مشكلة عندي اني بحب الحس الكس جدا ودي ادمان وقالتلي يلا نكني مش قادرة وكانت نايمة همدانة خالص فتحت رجلها وبدأت العب ببتاعي في كسها من فوق وهي تصوت وانزله لآخر كسها اغرقه من مية كسها واطلعه علي بزرها من فوق لحد منزلتهم تاتي بس كانت بتموت فعلا وبدأت ادخل زبي كسها كان ضيق جدا جدا لدرجة أنها مستحملتش ادخله كله وفضلت اكتر من ربع ساعه ادخل حته حته ومدخلتش نصه وكانت بتعيط من الوجع لدرجة أنها بدأت تصعب علي وكنت هطلعه مسكتني بدوفرها من ضهري حسني ان ضوفرها وصلت للحم وتشدني عليها وهي في نفس الوقت بتعيط كنت مستغرب جدا من الموقف خاصه اني اول مرة اشوف حاجة زي كدا لاني قبل كدا لما كنت بنيك بنت صحبتي أو حاجه كانت لما طيزها بتوجعها بنبطل نيك وخلاص علي كدا كنت اول مرة في حياتي رغم اني نكت كتير بس اول مرة اشوف حاجة زي كدا بدأت انكها وهي تعيط وتصوت في نفس الوقت لأكتر من ربع ساعه وبعدين جبتهم علي زبي ف انا شلته من كسها قالتلي انا مش قادره خلاص وبدأت تتلوي وتقوم تقف ومش قدرة تتحرك وكنت انا لسه مجبتهمش وقالتلي يلا ناكل وبعدين نكمل تاني ودخلنا الحمام مع بعض ناخد شور وزبي مش قادر كان هينفجر فعلا .........
    انتظروا الجزء الجديد لما زبي انفجر في كسها وشلال المني في كسها