• انا سيد ٢٤ سنة عندي أختين تؤام عبير و منال ١٩ سنة جسمهم يلفت نظر اي حد من و هما عندهم ١٦ سنة بزاز منفوخة طياز مدورة حاجة تدوخ احنا اسره متوسطة الحال ابويا و موظف و امي مدرسه اخواتي البنات محترمين لدرجة لا توصف أو كانوا كدة طبع الترام لئلا يكون متفاهم في كل حاجة أو العكس مختلف في كل شيء لكن ودة كان طبع اخواتي الاختلاف لدرجة أن عبير كانت قريبة مني جدا و منال عكسها يعني ممكن نهزر اه و نضحك لكن مش اي حاجة. تحصلها تقولهالي علي عكس عبير حكاياتي بدأت من هنا قصص منتدي نسوانجي بعد ما سمعت عن قصة واحد تلك أخته علي الفيس حبيت اكتب علي جوجل و جاب ليا المنتدي هنا الي خلاني ابص لخواتي بطريقة غريبة و فيها متعة لكن ديما بكون حذر اني مخرجش الكبت الجنسي عليهم

    صور سكس عربي - عرب نار - صور سكس ساخنه - سكس لواط - قصص سكس مصورة - تحميل سكس حيوانات - تنزيل سكس حيوانات - تحميل سكس عربي - سكس حيوانات xxx - سكس كلاب - صور سكس مايا خليفة

    علشان المشاكل بقيت مدمن قرأه قصص بطريقة غريبة و علشان مطولش عليكم في الكلام كنت خلاص بدأت مش مستحمل بحك جسمي في عبير لأنها القريبة مني بحاول و انا بهزر معاها احسس علي طيزها الي تخلي اي حد مجرد ما يبص ليها يشتهي طيزها و يبقي عايز بكلها لكن موضوع الحك دة مبقاش يشبعني لحد ما شوفت قصة بتحكي أن بنت فتحت كمبيوتر اخوها وشافت أنه كان بيتفرج علي سكس و هاجت لكن طبعا كان تعليقي في سري مستحيل لو عملت انا كدة اختي تهيج الاحترام الي هما فيه يخليهم يقولوا لبابا علي طول بس مع قلة حيرتي و هيجاني الغير طبيعي الي بقي علي اخواتي و اني بقيت اشوف كل البنات وحشة علشانهم و كأن بقيت مدمن اخواتي قولت اجرب هشغل سكس علي الاب توب و هسيب اللاب يطفئ لوحده علشان لما تفتح تشوف انا كل خططي كانت علي عبير لان منال بعيده عني يعني مستحيل افكر فيها لكن المفاجأة أن الي تمسك الأب اليوم دة منال مش عبير طبعا للتوضيح انا شغلت سكس الصبح و هما في المدرسة و لما رجعوا نزلت بحجة رايح مشوار و لما رجعت حسيت ان عبير عادية مفيهاش حاجة و منال كالطبيعي في أوضاعا سألت عليها عبير قالتلي معاها اللاب توب بتاعك و في الأوضة هي قالت كدة و انا حسيت برعشة خوف و قلق مكنتش محصلتش عبير حست قالتلي مالك قولتلها لا مليش و سكتنا و

    صور سكس محارم - صور بزاز - صور بزاز ساخنه - سكس اب وبنته - صور سكس اجنبي - سكس نسوانجي - افلام نيك سكس مصري - قصص سكس جديدة - سكس مغربي ام وابنها - سكس حيوان - سكس حيوانات قوي - صور نيك اجنبي - صور سكس حيوانات

    بعد حوالي ساعة لقيت اختي خارجة و وشها مكشر جدا و بتقول لأختي الاب توب اهو بس خدي بالك عبير مفهمتش الكلمة و انا عملت نفسي اهبل عدي كذا يوم و الصراحة حبيت ألم نفسي و في يوم قاعدين انا و اخواتي في البيت كان يوم جمعة قولتلهم بما اننا قاعدين في البيت مع بعض كل واحد يعمل حاجة يعني منال تقوم تعمل لينا حاجة. نشربها عبير تعمل الاكل و انا اتفرج علي التلفزيون ضحكوا و فعلا شوية و مناال قامت تعمل لينا شاي قومت وراها عادي مكنش في دماغي حاجة كنت رايح اشرب و لقيت منال موطية بتجيب المعلقة الي وقعت علي الارض و قدام مني طيز عايزه الاختراق ممسكتش نفسي و روحت حكيت نفسي فيها عدلت نفسها و قامت قائلة ليا انا عارفه بلاوي عنك و ساكتة متخليش الببلاوي تزيد تلاقي رديت عليها قولتلها بلاوي الاب توب الي قعد معاكي اكتر من ساعتين في الأوضة بصت ليا و قالت يعني انت كنت عارف قولتلها اه بس مش ساعتين كتير عليكي

    تنزيل سكس عائلي - صور سكس متحركه - صور سكس حيوانات - صور طياز - سكسي كلاب - نيك الاخت - افلام جنس - صور سكس مصريه - تحميل نيك عربي - صور نيك عرب - تحميل نيك جديد - قصص سكس مصورة - نيك كساس - صور امهات عارية - صور سكس امهات - صور سكس عربي

    في أول مرة سكتت ووشها احمر و قاتلي طب اخرج علشان اعمل الشاي خرجت فعلا و كنت زعلان اني قولت لأختي علي الصراحة مكنش ينفع خالص بس انا مشكلتي اني فعلا دبش بقول كلام بعد كدة اندم عليه و في نفس اليوم دة بليل منال حت صحتني الساعة ٣ الفجر اختي عبير بتنام علي سرير جمبي في نفس الأوضة لان منال حبت تقعد لوحدها بقول لمنال فيه ايه قالت ليا وطي صوتك عايزاك كنت مخضوض قولت حد تعبان أو في مصيبة الساعة ٣ خرجنا الصالة لقيتها بتقول عايزة اقولك حاجة بس امسك اعصابك مكنتش قادر مسكتها من دراعة بقولها حد مات ضحكت و قالتلي اهدا بس مش للدرجة بس انا عايز اتناك منك الكلمة نزلت علي زي السيف صدمة لا نهائية رديت عليها انتي بتقولي ايه قالتلي انت سمعت قولتلها مش هكدب عليكي انا نفسي فيكي انتي و اختك لكن دة مجرد خيال و انتي اصلا عرفتي الكلمة ديه منين حكت ليا أنها بعد ما وصلت ليا اللاب توب لما اتفرجت علي الافلام حفظت ام الموقع و بقت تشوف الافلام علي موبايلها و أنها فقط حابه تجرب معايا لو الموضوع عجبها تكمل معجبهاش محصلش حاجة سكت و قولتها موافق بس لازم يوم يكون محدش هنا و قومت مكمل كلامي قولتها بصي بكرة و انتي رائحة المدرسة في نص الطريق قولي لأختك انك تعبانة و ارجعي هيكون بابا و ماما نزلوا لأنهم بينزلوا معاكم اصلا بصت ليا و قالت دة انت محضر كل حاجة ضحكت و دخلت الأوضة و الصراحة نمت ههههه مفكرتش في الموضوع ولا حاجة بس كان لازم اعرف ازاي افتح طيزها دخلت و بدأت أقرأ و اشوف الزيوت و المراهم و كانت قصص بالنيل علي النيك الخلفي و فعلا اختي رجعت من نص الطريق و جت خبطت الباب كنت بالبوكسر بس علي الرغم من أننا في شهر ١٢ قولتلها اهم حاجة في العلاقات المضافة وانا الصراحة مش هعرف اوصف ليكي ازاي تنضفي نفسك لكن ممكن اوريكي صور كنت بطلع ليها صور طياز بتلمع و الخورم و اضح فيهم قالتلي طب انا هخش الاحمام اشطف نفسي طولت جدا في الحمام و انا كان زي مشدود شدة لدرجة أنه وجعني و لما دخلت عليا الأوضة كانت بالسنتيال و الكلوت و شوفت جسم قدامي احسن من هيفاء و هبي قربت منها و فضلت ابوس فيها و احط لساني علي لسانها و نزلت علي بزازها لحس و تفعيض و عض كانت عماله تقول اااه اااه بصوت خفيف كنت حاسس اني خلاص لازم ادخله نيمتها علي بطنها و حطيت تحتها مخدتين مش واحدة علشان طيزها تبقي مرفوعة اوي ليا و جبت زي وفضلت ادهم طيزها و الفتحة و يدوبك حطيت بتاعي اتزحلق جوه مع صرخة منها جامدة جدا مقدرتش اني ادخل رأسه و الكلام دة كنت خلاص علي اخري نمت فوقها و كتمت بوقها بأيدي و فضلت ادخل و اخرج و لما شيلت ايدي كانت عمال تقول اااااه اووف دخله اكتر انا بحبك جدا اوعي تخرجه الكلام هيجني بقيت عمال افتح طيزها اكتر بايدي و ادخل بتاعي لحد لما حسيت اني هجبهم و قومت نايم فوقها وقضيت لبني كله في طيزها لدرجة لنا قومت كانت طيزها بتنزل لبن هكمل ليكم الجزء الثاني لو لقيت تفاعل


  • انا مازن 32 سنة وحماتي اسمها ليلي 47 سنة بيضا جسمها ملفوف بس كان باين عليها السن علشان مكانتش مهتمه بنفسها خالص.
    بعد سنة من جوازي مراتي تعبت تعب شديد وكانت راقده في السرير مش بتقدر تتحرك ولاتخدم نفسها حتي فكان لازم حد يكون مقيم معاها هي معندهاش اخوات بنات فقررت حماتي تيجي تقعد معانا في البيت انا كنت بحبها حب عادي هي ست طيبه وحنونه ودمها خفيف وابتدت الايام يوم نسهر ويوم ننام بدري وفي يوم قالتلي انها هتروح تجيب حاجات من بيتها وترجع وبعد مارجعت لاقيتها مهمومة اوي اوي .فسالتها مالك يا طنط فيه ايه فقالتلي مفيش بعد الحاح عليها لاقيتها راحت مدمعه وعنيها ابتدت تبكي فطبطبت عليها ولاقيتها بتقولي بس علشان مش عايزة البنت تسمع فوطينا صوتنا ولاقيتها بتقولي انها راحت البيت لاقيت التلفزيون كان شغال علي قناة سكس وان حمايا هو اللي كان بيتفرج عليها فضحكت اوي وقولتلها ده اللي مزعلك قالتلي اه ما هو انا مبقتش عجباه وزمانه دلوقتي بيلف علي واحده غيري طبعا قولتلها يا طنط بلاش الخيالات دي حمايا مبقاش صغير وبعدين يا طنط ما انتي حلوة اهه بس انتي اللي مش مهتمه بنفسك كل ده وانا مفيش اي حاجه في دماغي من ناحيتها . وقلتلها يا طنط انتي بس ظبطي نفسك كده واصبغي شعرك وهتبقي في عينه قمرتين وضحكنا حبه وقومنا اكلنا كلنا ونمنا وتاني يوم رجعت من الشغل لاقيت حماتي بقت حاجه تانية لابسة بدي قصير ومفتوح من بتوع مراتي وبنطلون ضيق هيتفرتك من علي كسها وطبعا اول ما فتحتلي انا صتلها وقولت بهزار مش هي دي شقتنا ولا انا انا دخلت حته تاني فضحكت وقالتلي ادخل من غير غلبه فقولتلتها اصل شقتنا مفيها غير موزة واحده دلوقتي بقوا 2 وقولتلها ايه السكريات دي يا لولا ودي كانت اول مرة اقولها باسمها ولاقيتها انبسطت اكتر ودخلت لمراتي وقلتلها امك عايزة تجنن ابوكي ولا ايه هيجيبولك اخ جديد وضحكنا وهزرنا بس انا بقيت مشتهيها اوي اوي .

    سكس ياباني - افلام سكس اجنبية - سكس محارم اخوات - نيك مصري حصري - فيديو سسكسي - سسكس - افلام نيك اجنبي - سسكس عائلي - افلام سكس - سكس مصري - صور سكس - سكس امهات - سكس حيوانات
    وبعد اربع ايام من الهيجان المستمر علي حماتي لاقيتها بتكلمني وبتقولي ان مراتي عايزة تيجي عندنا يومين قولتلها بصراحه عندهت حق زهقت قالتلي انها هتاخدها وهتروح علي هناك خلصت شغلي وروحتلهم ولاقيت مراتي عايزة حاجات من البيت والبيت مش بعيد عن حماتي قولتلها هروح اجيبلك اللي انتي عايزاه لاقيتها بتقولي لا ماما هتروح معاك علشان متنساش حاجه قولتلها تمام ولحد ما وصلنا البيت وانا بالي مشغول ياتري ممكن انيكها ولا اللي في بالي خيالات ... ووصلنا البيت وابتدت حماتي تلم الحاجات اللي هتاخدها لمراتي وقولتلها انا هعمل نسكافيه تشربي قالتلي ماشي ويادوب حطبت الكاتيل وقبل ما يسخن بجيب الكبايات خبطته غصب عني وقع الكاتيل بالمايا علي البنطلون وعمل صوت لاقيتها جايا جري وبتقولي ياساتر تعالي تعالي ودخلتني الحمام ومسكت الدش ورشت ميا ساقعه عليا والميا بليتها لما اتبلت جسمها ظهر قدامي وانا هيجت اوي وانا مكنتش ملسوع ولا حاجه فاستعبطت اكتر راحت قالتلي اقلع البنطلون وراحت تديب من الثلاجه مرهم حروق من الثلاجه قلعت البنطلون الميا كانت مدلوقة علي فخدي اليمين من اوله لحد نصه كده جت بالمرهم وانا بقيت قاعد بالبوكسر وزوبري مكلكع ببضاني تحت البوكسر انا حجم زوبري معقول تقريبا 17 وهو واقف وتخنه حلو المهم ابتدت تحط مرهم وايديها نزلت تحت البوكسر علشان البوكسر

    سكس حيوانات - صور سكس - سكس - تحميل سكس - سكس امهات متناكة - صور سكس كلاسيكي - صور كس - صور محارم - مقاطع نيج - سكسي عرب - سكس متحرك - صور زب - صور نيك

    كان مغطي اول الحرق اللي هي بس حمرا لكن مش حرقاني وانا زوبري ابتدا يقف اوي اوي شافته وقالتلي متلبسش البنطلون دلوقتي وقامت قومت وراها وبطبطب علي ظهرها وبقولها شكرا يالولا لاقيتها زي ما تكون بتترعش رعشه بسيطه قولتلها يا لولا غيري البلوزة دي هيجيلك برد راحت وقفت قدام الدولاب وفاتحاه ومتنحه روحت من وراها ولنقت فيها ومديت ايدي اجيبلها بلوزة قبل ما ايدي توصل للرف كانت راسها اترمت علي كتفي لفيت ايدي التانية علي بطنها وضمتها اوي علي زوبري وروحت قعدت الحس وامص في رقبتها واحلمة ودنها وابتدت اهاتها تعلي وروحت لافيتها وقعدت ابوس في شفايفها اوي وامصهم وامص لسانها وروحت واخدها علي السرير وقلعتها البلوزة والبرا ولاقيت احلي جوز بزاز شوفتهم في حياتي ونزلت لحس في كل حته فيهم وقعدت ارضع من الحلمة كتير واسيب دي واروح لدي ونزلت بلساني علي بطنها قعدت الخس فيها والعب بلساني في سرتها وكل ده وحماتي بتأن بس وايدها علي راسي قلبتها علي بطنها وقعدات الحس وامص كل حتي في ظهرها وروحت قالبها وقلعتها البنطلون والاندر ولاقيت كس بن شرموطه يهيج الحجر فتحت رجلها وقعدت امشي لساني علي وراكلها ولحد ما وصلت لكسها وابتديت الحس كسها وامص شفايفه اوي وهنا ابتدت اهاتها تعلي وتضغط علي راسي اوي ورفعت رجلها ولحست خرم طيزها ورجعت لكسها لحد ما جابت اول مرة وبعدين قومت وقلعت البوكسر ومسكت راسها وقربتها من زوبري وكان واضح اوي انها عمرها ما مصت زوبر قبل كده بس ابتدت تشمه وبهدها تمد لسانها وتلحس بالراحه بتجرب وبعدين باتديت تمص واحده واحده

    سكس - نيك امهات - سكس ام وابنها - قصص نيك - سكس اخوات جماعي - نيك مرات عمي - سكس ندي كامل - تنزيل نيك عربي - تنزيل مقاطع ءىءء - تنزيل سكس ساخن - اكس موفيز - صور نيك - صور سكس - تحميل سكس - محارم عرب اونلاين - فيديو سكس محجبات - نيك خليجي عائلي - سكسي اجنبي محارم - تحميل افلام سكسي

    لحد ما بقت مستمتعه وهي بتمص استمتاعها وع هيجانها مع هيجاني اللي بقالو فتره خلاني اجيب جيبت علي بزازها بس بعد ما جيبت لاقتها كملت مص لحد ما وقف تاني وروحت فاتح رجلها وقعدت انيك فيها نيك افترا وهي تقول اههههههههههههه نيك اوي اوي ريحني انا تعبااااااااان كسي واجعني اووووووووي نيييييييك قولتلها كسك متناك اوي يا لولا لاقيتها هاجت اكتر روحت قايلها عايزة تتناكي يا شرموطه لاقيتها بتقولي اوي اوي نيكني اوي قولتلها انا هفشخ كس امك وقعدت انيك فيها لحد ما جيت اجيب المرة التانية لاقيتها بتقولي هات جوه كسي ارويه وجيبت واترميت جمبها ولبسنا ولامينا حاجتنا من غير ما نتكلم ولا كلمه وحماتي حسيتها مكسوفه مني وروحنا بيتهم وتقريبا محصلش بينا ولا لمسه حتي طول ما احنا هناك ومراتي خفت ورجعنا بيتنا هحكيلكو الجزء الجاي
    ازاي نومي مع مرات اخو مراتي خلي حماتي تغير وتبقي عايزة تتناك مني كل يوم...
    مستني ردودكوا
    للتعارف


  • اسمي سامي واللقب بتاعي جوز الست
    عندي ظ¢ظ§سنه وطبعا مني مراتي اقصد الست مني ظ¢ظ¥ سنه بس فرسه بكل المعاني يعني بشره بيضه زي اللبن وبزاز جامده وتجنن وطيز مش كبيره اوي بس مرسومه وشكلها حلو طبعا دا غير رسمه عنيها ونظرتها ال توقف اجدع زب وبأختصار شديد اتقدمت لـ مني برغم سيرتها ال ع كل لسان بس خطبتها واثناء فتره الخطوبه عشت اجمل ليالي الجنس والتقفيش والتفريش معاها لدرجة ان في يوم قالتلي انها هتنزل من البيت بليل واهلها نايمين تقابلني في بير السلم وهنـا نبدأ حكايتي وازاي بقيت خول لا وعرص كمان طبعا هم كانو في عماره وفيها سكان كتير ولكن كان الجو ظلام والوقت متأخر والناس نايمه بحكم المطره ال في المكان واتصلت بيها وفعلا نزلت وفي ركن من اركان بير السلم وحضنتها وهاتك يابوس وطبعا احنا كنا متعودين ع ان الجنس مجرد تقفيش من فوق الهدوم بس اتفتجئت لما لقيتها بتطلع زبي ال أول ما مسكته باديها راح ناطر اللبن ونام لقيتها راحت ضرباني قلم ومسحت لبني في وشي وقالتي. روح ي سامي وسابتني وطلعت فوق لقيت نفسي قاعد علي الارض وحاسس بنقص من جوايا وبكلم نفسي هو ايه ال حصل هي عملت كدا ليه وكنت هعيط بس اتفاجئت بواحد واقف ف وشي وماسك زبه ال تقريبا قد زبي اربع مرات وبيقولي هي عملت كدا عشان كانت فاكراك دكر ولقيته راح منزل شهوته ع وشي وشدني من شعري وقال انه واقف من ساعتها وشاف كل حاجه وطبعا هو كان منور كشاف موبايله ف وشي يعني هو شافني وانا مشفتوش وسابني وطلع فوق وبعدها انا مسحت وشي وروحت وكل ال حصل انا مش مستوعبه اصلا واكتر ال بيدور ف دماغي مين ده وازاي انا سكت ع كدا ده شهوته ع وشي زي ما اكون انا بنت وهو الدكر بتاعي طيب ياتري هو عارفني طب يعرف مني ولا لا وليلتها معرفتش انام ورنيت كتير ع مني لحد ما ردت عليا اول كلمه ظ¢قلتها .اسف
    قالت علي ايه انك جبتهم قبلي ولا انك حسستني اني ارجل منك

    سكس اب وبنته - ابن ينيك امه - اخ ينيك اخته - سكس اخ واختة - سكس امهات - سكسي - عرب نار - قصص سكس - صور سكس - سكس محارم - تحميل نيك - سكس
    قلت. خلاص بقي حقك عليا مكنتش اقصد وبعدين انتي لمستك تدوخ برضه مش زي اي حد
    قالت . خلاص عادي واتكلمنا ونكتها فون ولقيت نفسي وانا في قمة شهوتي بقولها ع اى حصل في بير السلم من الواد ال جابهم ع وشي ولقيت شهوتي زادت وهي كمان ااااااهااااتها عليت وفضلت تسأل عن التفاصيل وتقول ولبنه كان كتير .. اقولها ااااه تقولي وزبه كان عامل ازاي احححح اوصفلي زبه يا سمسم ااااااه اقولها كان كبير
    تتأوه ااااااه وتقول وكان جامد وفيه عروق ااااوووف ااااه
    اقولها ايوا لقيتها بتصرخ ااااه اااح اااي اي اااااه هجيبهم ع زبه اااااه ااااه اااااي ااااح كل ده وهي بتصرخ من الشهوه انا كمان كنت جبتهم تلات مرات وهي قالت انها اتمتعت اووووي المره دي بالذات
    بعد ما هدينا خالص لقيتها بتقولي هو الموضوع بتاع بير السلم ده حقيقي ولا تخيلات
    لقيت نفسي بقولها تخلات عادي
    قالت يعني بتتخيل راجل بيجيب شهوته ع وشك

    صور زب - صور كس - صور طيز - قصص سكس - سكس فنانات - سكس امهات - صور سكس - سكس - نيك - سكس محارم - سكس كلاب - سكس حيوانات
    قلتلها بصي عشان اكون صريح ده حصل بالفعل بس انا اتفاجئت بيه ومخدتش بالي منه الا لما لقيته بيجيب شهوته
    لقيتها بكل مياصه بتقول يعني شاف بزازي وانت بترضع فيهم
    حسيت زبي. وقف وقلت اه
    قالت كان بيتفرج عليا ويلعب في زبه
    هجت اوي وقلت اااااه
    لقيت صوتها هايج اوي وقالت.وجاب حليييب زبه الجامد ده علي وشك
    لقيت نفسي بلعب في زبي وقلت ايواا يا قلبي
    هاجت اكتر وقالت لو اعرف انه واقف اااااااه اممممم ااااه
    قلت .كنتي هتعملي ايه
    قالت. كنت هخليك تلحس كسي وتجيبلي شهوتي ااااااه يا سااااامي
    قلت دا كدا ممكن كان ينيكك احح
    قالت ااااه اوووف ممكن ايه قول تاني ااااه قولها تاني يا ساامي
    قلت ممكن يفتح كسك ويحبلك لقيتها بتصرخ وتشخر وتقول ااااااه اااااي اااااه يا سامي الراجل هيحبلني
    ظ£
    ااااااه اااااه اااااااه عايزه اجيبهم يا سامي
    هاتيهم يا قلب سامي
    هاجيبهم ع وشك ...ولقيت نفسي جبتهم وجسمي بيرتعش من الشهوه
    وهي كمان جابتهم وقفلنا ونمنا واحنا مبسوطين

    سكس حيوانات - سكس - نيك - افلام سكس - سكس امهات - سكس محارم - قصص سكس - صور نيك - صور سكس - سكس نسوانجي

    نمنا بعد ما قضينا اجمل ليله جنس مالهاش حل
    وبرغم ال حصل الا اني كنت حاسس بشهوه غريبه لا والاغرب اني كل ما افتكر الموضوع بحس بنفس الشهوة ومش كدا وبس دا بقيت بتخيل مني بتتناك قدامي شكلي كدا ....... دا ال هنعرفه
    بعد كام يوم لقيت مني بترن عليا بليل وهي مرتبكه وبتقولي سامي انت فاكر الموضوع ال حصل في بير السلم من كام يوم قلت اه قالت انت عارف مين ال عمل كدا قلت لا مشفتوش قال دا اشرف ال ساكن ف الدور ال فوقينا
    قلت ايه ال عرفك
    قالت كنت نازله دلوقت اجيب طلب من البقال لقيته مسكني من ايدي وشدني في نفس المكان وقالي عايز رقمك
    قلتله لا لقيته مسكني من صدري وقالي احاااا هاخد رقمك عافيه ولو مكلمتنيش هقابلك وافشخك
    بصراحه انا كَ سامي حاسس اني هايج بس مش عايز اسكت عشان شكلي قدامها
    قلتلها انا هربيه ابن الكلب ده
    لقيتها بتقولي دا اصيع واحد في المنطقه محدش بيقدر عليه
    قالت هو خد رقمي وبعدها خد رقمك
    وقال انه هيكلمك
    قلت وانا من جوايا خايف خليه يكلمني قال بلطجي قال
    وفجأه اتغيرت طريقه الكلام واللبونه مع المياصه اجتمعو مع الهيجان عند مني وقالت انت بتغير عليا يا قلب منمن
    قلت اه طبعا
    قالت:امال لما عرفت انه اتفرج ع بزازي وكمان جابهم ع وشك معملتش حاجه ليه
    لقيت نفسي ساكت وهايج وزبي هينفجر وهي حست بكدا
    وقالت:انت هجت عليا لما عرفت مسك بزازي صححححح
    لقيت نفسي بلعب في زبي وبقووول ااااه اااه
    قالت امال لو عرفت انه حط ايده ع كسي من تحت الهدوم وكمان عضني من رقبتي والعضه معلمه ولولا انه عارف اني لسه بنت كان فتحني ااااه ااااووف وكمان اااه مسك ايدي وحطها علي زبه ساعتها ااااه استسلمت خالص ااااه ياسامي اااااه لعبت في بزبه ومصيته ولحد ما جابهم علي بزازي
    وانا بقيت هايج وواحد
    5
    عليا الهيجان
    ولقيت نفسي بقولها ما انتي ال فرسه وال يشوفك لازم يهيج عليكي
    قالت ماهو كان هايج اوي دا حط زبه بين بزازي وقالي انه في نفس المكان ده جابهم علي وشك وبصراحه جنني
    وفضلت تصوت اااااه اااااححححح اووووف وانا كمان اااهااااات واهااات لحد ما جبناهم
    فقلتلها بعد ما هدينا الكلام ده حصل ولا لاء قالت حصل يا سامي وانت السبب
    قلت لا اكيد بتهزري صح
    قالت طب ايه رأيك تيجي دلوقت وهنزلك بير السلم
    قلت ولو حد شافنا قالت المرادي هنتأكد الاول وبعدين الجو برد وكله نايم
    قلت طيب لما اوصل هتصل بيكي قالت ماشي
    وقفلت الخط وروحت ولسه بطلع الفون وهتصل بيها لقيت واحد طول بعرض بيقولي انت بتعمل ايه هنا يا شبح
    ارتبكت وقلت مستني واحد صحبي
    قال انت سامي صح
    قلت.انت تعرفني
    قال اعرفك واعرف مني خطيبتك واعرف اني جبتهم ع وشك وانت قاعد ع الارض زي النسوان وراح مطلع سكينه وحطها ع رقبتي وقالي انت جاي تقابلها في بير السلم رن عليها خليها تنزل
    فقلت لا انا مش جايلها ومش هتصل لقيته مسك الفون بتاعي وكان مفتوح واتصل هو ولقيتها بتكنسل وبعتت رساله ع الواتس وقالت فيها معلش استني خمسه ونازله واتأكد ان مفيش حد لحد ما اجيلك وهنا بقي لقيته بيقلب في المحادثه لحد ما وصل لصور كانت باعتهالي وهي عريانه او بقمصان نوم وبعتها لنفسه وقالي متخفش لما هي تنزل انا مش هعمل حاجه ولو مقابلتها ساعتها هطلع واقول انك متفق معايا وكمان باعتلي صورها واكد عليا انه مش هيبان ولا هيتكلم واقسم انه هيتفرج بس يعني هيعرصني ع خطيبتي وهكون عرص بكل الاشكال والمجال كدا اتفتح بيني وبينه من غير مني ما تعرف وفجأه سمعنا صوت مني نازله من ع السلم وهو فعلا استخبي ودخلت مني المكان ال متفقين عليه واول ما دخلت كانت لابسه عبايه بيتي وسايبه شعرها وحضنتني وقالت شوف اشرف
    6
    عمل ايه شوف رقبتي وفعلا كان اثر العض والمص باين علي رقبتها وبزازها الملبن ولقيتها بتطلع بزازها وبترضعني ورحة صدرها كله لبن من بتاع اشرف
    هي لاحظت اني عرفت
    قالت معلش بقي الجو برد وبصراحه انا مغسلتش عشان ادوقك اللبن من ع بزازي
    كل ده وانا عارف ان اشرف بيتفرج علينا وسامع الكلام وبقيت حاسس بنار في جسمي لدرجه اني جبتهم ع نفسي مرتين قبل ما المس زبي ولسه هايج اووي وقلتلها معزور اشرف لما يشوف الجمال ده لازم كان ياكلك
    هي:ياكلني اكتر من كدا دا كان فاضل يدخله ويفتحني
    قلت:انتي شهوانيه اوي يا مني
    قالت كسي بيحب الرجاله ويادوب بتلمس زبي لقيت نفسي جبتهم في اديها
    لقيتها زقتني وقالت لا انت لازم تشوف حل للموضوع ده غشان كدا مينفعش
    ولقيتها بتمسح اديها تاني ف وشي وفي بقي بس المرادي قالت لازم تجيبهملي بلسانك وقعدتني ع الارض ووقفت فاتحه رجليها وكأنها بتنيكني ف بقي واهااات اااااه اااااووووف كسي هايج اوي ياسامي ااااه لحد ما غرقت وشي وبقي بشهوتها وسابتني وجريت علي فوق وفي لحظه جالي اشرف وانا لسه قاعد ونطر لبنه علي وشي وخلاني امص زبه غصب عني وخلاني اقف حضني وراح عطيني بعبوص في طيزي وقالي يلا روح يا خطيب مني الفرسه


  • وفي يوم من الايام قرر الاب السهر بحجه متابعه فلم فجلس يتابع الفلم بعدما نام بجوارها وحضنها على اساس يضهر حبه لبنته وهذا ماكانت تتصوره البنت المسكينه فكلما كانت تضهر لقطه او مقطع رومانسي فكان يجذبها اليه بقوه ويقبلها من رقبتها,,بدا الامر يزداد مسك الاب يد ابنته وصار يداعب اصابعها ووضع يدها على زبه المنتصب والواقف ليشعرها انه منتصب لاكن البنت شعرت بالخجل فرفعت يدها يقوه لاكن الاب امسكها واعادها على زبه صح انه كان يرتدي دشداشة لاكن زبه كان واضح انتصابه من ملابسه وهكذا اصبحت يد البنت على زب ابيها وهوه كل شوي يضغط عليها لينتصب اكثر ويده الثانيه حول كتفها واليد الثانيه واضعها على صدرها بحجه انه يتلمس القلاده التي على رقبتها اما البنت فكانت يد على زب ابيها اما الثانيه فكانت على بطنها.
    قارب الفلم على نهايته فاصبح الاب ينزل احدى يديه على صدر ابنته واصبح يلامس صدرها ويحاول ان يدخل يده داخل ثوبها ولاكن البنت رفضت وبخجل وبخوف وبقلق لاكن ابوها قال لها اش اش انتيابنتي لا تستحي مني
    ادخل يده في صدرها واكتشف انها لاتلبس سوتيان فقال لها

    نيك اخوات روعة - اب ينيك بنته - سكس امريكي - سكس محارم مصري - نيك ام زوجتي - قصص سكس اخوات - كلب ينيك بنت - نيك اخته - سكس امهات شمال - نيك ام - سكس اغتصاب امهات - سكسي محارم - سكس هيفاء وهبي - سكس سارة جاي

    الاب......لماذا لا تلبسين سوتيان...؟
    البنت.... وبخجل هاا هااا لا اعرف لا احبه ولا البسه في الليل احس انه يزعجني..
    الاب..... لماذا يزعجك...؟ ليكون انتي مصابه بشئ في صدرك او هناك الم في صدرك.....؟
    البنت..... وبخجل عارم لالالا لا ياابي ولاكن لا البسه ثم ان صدري لا يولمني.
    الاب...... وقد وجدها فرصه وذريعه سانحه ليرى صدرها فقال لها انزعي ثوبك لاتاكد من صدرك..؟
    البنت..... لالا ابي لااا
    الاب....... تخجلي مني اخلعي ثوبك اريد ان ارى صدرك لا تخافي يلا....

    سكس امهات مطلقات - صور جنس مايا خليفة - سكسي كلاب - سكس اون لاين - سكس حصان - افلام سكس شيميل - سكس نساء مع حيوانات - سكس ام وصبي - صور سكس فنانات - نيك حيوانات مع بنات - سكس عربي ام وابنها - سكس اخ واختة - سكس ام وبنتها - قصص سكس مصورة

    وفي الحال رفع الاب يده عن بنته وابتعد عنها وطلب منها ان تخلع ثوبها ليرى صدرها رغم ان البنت لم ترضى ولاكنه اصر واصررر
    وهذا ماحصل خلعت البنت ثوبها واصبحت عاريه فقط بالباس على كسها واصبح الاب يدقق النضر على جسمها رغم انهم اغلقوا الضوء ولاكن ضوء التلفاز يفي بالغرض لتفقد جسمها نهض الاب واصبح يلامس صدرها ويداعبه ويلف حولها ويمتع النضر فيها فطلب منها ان تجلس وتنام كما كانت وهي عاريه وبدا يتلكم معها بعدما رفع الحاجز الذي بينهم واصبخ الاب يلاعب ويمسك اي منطقه من جسم البنت وبحريه فهو الان يمسك صدرها وبطنها بكل حريه وضهرها وقال لها..؟

    الاب .......... اتعرفين انك تشبهين جسم ***...؟

    البنت.......... وبخجل نعم

    الاب........... وقد وضع يد بنته على زبه كما كانت قبلا لتتحسس به((اتعرفين انا احبك على حبك وعندما شفت جسمك احس انه *** امامي الان)))

    البنت........ وقد بدات تنهار..ااه اااه نعم يااااابي

    الاب ........وقد بدا يمص بصدر بنته ويداعب صدرها الثاني والبنت تائن وتائن حتى انها صارت تداعب بزب والدها وتضغط عليه فما راى انه زال الخجل بينهما قال لها..

    تعالي الى الغرفه ـــــــــــــ وفي الحال صحبها الى الغرفه ووضعها على سرير الزوجيه الذي كان لامها وقال لها نامي هنا....... نامت البنت على السرير وبدا الاب بخلع ثيابه وهنا قالت البنت

    قصص سكس اخوات - تحميل سكس زنوج - سكس عربي ولد وامة - فيديو سكس زنوج - صور سكسي - قصص سكس امهات - صور طياز - صور سكس مصريه

    ابي,,,ابي,,,ماذا تفعل ياااابي لالالا ابي مستحيل ان يحصل لاكن الاب سرعان ماقال لها لا تخافي لن يحصل شي

    نام الاب بجوار ابنته وقد جردها من كل ملابسها فاصبح يلاعب جسمها ويقبلها من فمها ويمسكها لاكن البنت كانت مترده لاكن الاب الجامح لم يعطيها فرصه بان ترجع تفكيرها فكان يلاعبها ويلحس كسها ويمص صدرها بشده وهذا ماجعلها تنهار لان الاب مر عليه زمن دون ان ينيك اي مخلوقه وكذالك البنت فاصبح الاب كالثور الهائج يلحس كسها ويمص صدرها بل اصبح حتى يعضها بشده وهذا ماجعل البيت تنهار بين ذراعيه واصبحت هي الاخرى تمسك بزب ابيها وتمصه بشده وتقبل جسمه وكل شي واصبح لابد من تعدي المره الثانيه نام عليها واصبح يقبلها وبدا يدلك يزبه على كسها ويمرره شمال ويمين وشرق وغرب والبنت تصرخ وتائن فقد ضاعت البنت في بحر الجنس فقال البنت كلمه لوالدها جلعته ينهارررر قالت له دخله؟؟؟نعم من كثره الشهوه وفي لحضه انهارت فيها قالت لوالدها((دخله)) عندما سمع الاب هذا الكلام هوه الاخر انجن فادخل زبه في كسها واصبح يدفعه والبنت تالم ونسال الدم وفض بكارة البنت وعندما اكمل الاب وطفت نار الشهوه بينهم نهضت البنت ودخلت الحمام واغتسلت وهي تبكي وذهبت ونامت في فراشها وهي تبكي اما الاب فهو الاخر ذهب ونام بعد مااغتسل
    تغيرت سلوك البنت في اليوم الثاني لاكن الاب افهم ابنته انه الي صار صار ويجب ان تتفهم الامر وعادي
    وبعد مررور ايام تعودت البنت على الي حدث فاصبحت معتاده ان تنام مع ابيها واصبح الامر اكثر من كونه عاديا فاصبحت نام معه واصبح ينيكها من كسها ومن طيزها ويمارس نفس ماكان يمارس مع زوجته من حركات واشياء والبنت كانت مرتاحه لهذه الفكره فاصبح ينيكها اينما يجدها حتى في المزرعه

    وهكذا مرت الايام حتى حملت البنت جنينا في بطنها تالمت البنت من الذي حصل ولاكن اتفقا على انها متزوجه وزوجها طلقها وسافر وعلى مايبدو اقتنعت البنت بهذه الذريعه وانام مها واستمرا على هذه الحال فانجبنت منه ولدا وكبر الولد وكبر ومرت اللايام والسنين ولم يتركها الاب الا بعد ان لم يستطع ان تنيك لانه كبر والولد يعرف انه الرجل الكبير هو جده وهذه المراءه امه اما ابوه فهو مطلق امه ومسافر الى بلد اوربي كبر الجد وترك ابنته لانه لم يعد يستطع ان ينيكها لانه كبر اما الام التي هيه ابنته لم تسنطع ان تقاوم نفسها فقررت ان تغري ابنها وحاولت وحاولت ونجحت بذالك فاغرت ابنها وناكها لمره واحده ولاكن هذا الاب ذهب الى المدرسه وبين ا****ه اخبر احد اصدقائه بما جرى بينه وبين امه فذهب هذا الشاب واخبر والده بان شاب معنا في المدرسه ناك امه؟؟؟ لم يصدق الرجل ولاكنه اخبره ماحصل فاخبر رجال الشرطه التي دخلت على المزرعه واخذت الرجل المسن والمراه والشاب وهناك اتضح كل شي

    واعترف ان الاب اغتصب وضل ينيك بنته لمده عشرين سنه وان هذا الطفل من ابنته هوه منه


  • مرحبا أصدقائي بدي احكيلكم قصتي وبتمنى تعجبكم
    طبعا انا لست من محبي الارتباط والتقيد وعلى كتر ما اهلي يقولولي لازم تتزوج وتبني أسرة قلتلهم بالنهاية وانا ما كنت راضي على الخطوبة قلت لهم شوفولي بنت وخطبوها الي طبعا شافو بنت وحددو موعد للخطبة مع اهلها ورحنا لبيتهم وطلبنا البنت وانا مش راضي على الخطوبة لكن مغلوب على امري لكن شفت شي في بيتهم زادني تفاؤل على الخطوبة شفت اخت خطيبتي طبعا هية من الاعمار يلي بحبهم كانت صف تاني ثانوي وتخينة وناعمة بنفس الوقت ابتسمت لما شفتها وفرحت لأن عندي خبرة في المراهقات وفي تطبيقهم وانا من النوع الجريء جدا في امور الجنس لأني بحب الكيف والبسط طبعا تمت الخطوبة وخطيبتي كانت من عمري وانا ما بحب هيك نهائيا مع الزيارات لعندهم وأخدت وجه عليي صار في بينا بوس ومصمصة وفرك وتطورت الامور وصرت رضعها زبي طبعا لما كنت انام عندهم ويكونو اهلها نايمين وانا وهية في الصالون بيوم من الأيام كنت نايم عندهم وأهلها نامو كلهم وانا قاعد على الكنبا وخطيبني بين رجليي بترضع زبي حسيت في حدا شايفنا كان مقابيلي تماما

    سكس حصان - سكس حيوانات - نيك حيوانات - كلب ينيك بنت - سكس كلاب - صور نيك - صور سكس - تحميل سكس - مقاطع سكس

    الباب يلي بودي على الغرف والمطبخ وكان باب غرفة خطيبتي وأختها يطل عليي وانا قاعد على الكنبا شفت باب الغرفة مفتوح شوي وفي حركة وراه طبعا عرفت ان اختها بتتفرج علينا لكن نور غرفتهم كان مطفي ما شفتها بس حسيت بحركتها وفضلت متابع ما وقفت طبعا خطيبتي بتمص ولا منتبهة على اي شي مسكت راس خطيبتي ووققت وصرت انيكها بين شفافها وكبيت المني جواها وبلعتهم كلهم وبعد فترة كان رأس السنة الميلادية عزموني بيت حماية على السهرة طبعا كانت سهرة شرب وغناء ومن هالقبيل وعيني كل الوقت على اخت خطيبتي وهية كمان بعد الشرب وراسي صار مليان صرت شبه سكران لكن فيني وعي دخلت على الحمام اغسل وجهي وانا طالع شفت اخت خطيبتي في المطبخ دخلت عليها قلتلها شربيني مياه وقربت منها قلتلها طالعة حلوة اليوم قلتلا اليوم لا تنامي خليكي ورا الباب رح اعمل حركات جديدة طبعا هية انصدمت وخجلت ما ردت ابدا لما نامو الكل وخلصت السهرة

    نيج حيوانات - سكس نسوانجي - سكس منقبات عرب - صور سكسي - قصص سكس جديدة - سكس حيوانات جماعي - نيج اجنبي - سكس حيوانات وبنات - سكس صيني محارم - قصص نيك امهات - صور طيز كبيرة - سكس اب وبنته - سكسي محارم - افلام سكس ام وصبي

    ضليت انا وخطيبتي بالصالون واختها وهية داخلة غمزتها بعد شوي لما تأكدنا ان امها وابوها نامو قعدتها بحضني وابتدينا مص ولحس وقلعتها التيشيرت والحمالات وارضع بزازها وطالعت زبي تفركلي هوة ونزلتها تمصه طبعا واختها شايفة كلشي قلت لخطيبتي لأول مرة تشلح البجامة قالتلي هلا بفيقو لا قلتلها طيب اوقفي ونزلي البجامة عن طيزك بدي نيكك بعد تردد نزلتها نزلت الحس طيزها وابتدت تسخن وابتديت افرشي طيزها بزبي حتى قالتلي دخلو وصرت دخلو وسكرتلها تمها مشان ما يفيقو اهلها واختها بتتفرج الباب كان مفتوح شوي وقعدت انيكها ظ،ظ* دقايق بعدها نزلت عند زبي وصارت تمصو حتى كبيت مني بتمها ونمت تاني يوم فاقت اختها وابتسمتلي وانا غمزتها ولما صرنا وحدنا قلتلها عجبك يلي شفتيه مبارح سكتت قلتلها انتي احلى منها انا ما بنبسط معها وقلتلها لا تحكي ولا شي قلتلها بس تفكري بالأمر بعتيلي الرد على الواتس طبعا شربنا قهوة كلنا ورحت بيتنا بنفس اليوم العصر بشوف رسالة على الواتس بتقلي طيب كيف ووين هي رنيم اخت خطيبتي قلتلها موافقة يعني قالتلي ايوا قلتلها ممتاز قلتلها بكرا لا تروحي على المدرسة انا بجي باخدك من المكان الفلاني على البيت لعندنا طبعا الصبح بيتنا دائما فاضي اجا اليوم التاني رحت لاقيتلها عند الاشارة واخدتها البيت دخلنا قعدنا شوي كانت خجلانة وقربت منها قلتلها لا تخجلي تعي لفرجيكي فيديو قعدت جنبي وشغلت سكس على الموبايل ولفيتها وصرت افرك بزازها طبعا ارتخت ودخلنا في البوس والمص وراح الخجل قلتلها بدي ابسطك اكتر من اختك طبعا خطيبتي بعمري ما لحست كسها شلحتها وبلش يبان اللحم الابيض والهبر هجمت عليها مص وبوس وانا اخدها لغرفتي رميتها على السرير ونزلت فوقها جسمي على جسمها تماما ونزلت الحس كسها وارطب طيزها وابعصها وهية دايبة من الشهوة لدرجة صوتها اختفى وهية بتتنهد وتتأوه قعدت قلتلها ترضع زبي علمتها ترضع وبلشت رضاعة وانا شوف طيزها وما اتحمل قلتلها جاهزة حطو في طيزك قالتلي اي بس لا توجعني قلتلها نامي على بطنك واسترخي نزلت لحس بطيزها تقريبا ظ¥ دقائق جبت المزلق ودهنت طيزها وزبي وبلشت افرشيها وادخلو شوي واطلعو كانت متوترة كبست زبي دفعة وحدة وصرخت ما شلت زبي تركته كان فايت نصه بلشت اهديها بالمص وفرك البزاز وانا ابتديت دخله وطلعه حتى تعودت طيزها ونزلت فيها نيك في كل الوضعيات وجبت ضهري ظ£ مرات وهية جبتلها شهوتها ظ¤ مرات لحتى صارت دايخة بعدها اكلنا حلويات نعوض الطاقة وقعدت تبوسني وقالتلي يا ريتك خاطبني انا قالتلي رح تضل تنيكني طول العمر قلتلها اكيد طبعا واصبحت مدمنة على زبي بس ما طالت المدة حتى شافتني خطيبتي ببعص طيز رنيم اختها واختها رضيانة عملتلي مشكلة وفسخت الخطوبة ومن وقتها خافت رنيم تجي عندي البيت وانقطعت عنهم تماما طبعا هي قصة حقيقية بتمنى تنال اعجابكم

    سكس سارة جاي - سكس نسوان سمينة - نيك طياز - سكس حصان - صور سكس مايا خليفة - صور نيك ميا خليفة - صور سكس محجبات - سكس ام وبنتها - سكس محارم عربي - تنزيل سكس امهات