• أسمي (وداد) وأنا بطبيعتي ودودة جدا محبة لكل الناس وعمري سبعة عشر سنة وعدة أشهر أي أنني لم أكمل الثامنة عشرة وجميلة جدا وأسكن في أحدى القرى البعيدة نسبيا عن المدينة وكنت أحب أن أظهر جمالي وأنوثتي دائما فقد كان لبعدنا عن المدينة أثرا كبيرا في حرماننا من أشياء كنا نسمعها بكثرة من خلال من يزور المدينة وسأتكلم لكم عن قصتي مع أول ممارسة جنسية حصلت لي ورغم ما يسمى (بالأغتصاب) الا أنه في الحقيقة كان أحساسا وشعورا قويا بالوصول الى ذروة اللذة التي يتمناها كل البشر بل أن كل أنسان يحلم بها و يعيش على حلمها فيحب الحياة ويتمنى أن يصحو على يوم جديد...

    سكس pornhubفيديو سكس عربيقصص سكس - قصص سكس - نيك hdسكس اونلاين xnxxصور سكسxnxx مصريتنزيل سكس خلفيسكس بورنو هوب  - قصص سكس - صور سكس - xnxx - سكس .

    في أحد أيام الربيع بهوائه العذب دعتني صديقتي لحضور حفل خطوبة شقيقها في قريتها التي تبعد عنا حوالي النصف ساعة وكم كانت سعادتي حينها لانها فرصة لاظهار مفاتني ولانني سأذهب لارتاح من عناء الروتين اليومي للحياة فأرتديت تنورتي البيضاء القصيرة التي تبرز مفاتن مؤخرتي المتميزة عن باقي أجزاء جسدي كما كنت أسمع بأن لي مؤخرة مغرية وأرتديت قميصا أبيضا يبين نهداي الصغيران الملتفات بسوتياني الابيض من خلفه وأستعملت مكياجا صارخا وكم كانت فرحتي وأنا أنظر الى نفسي في المرآة فقد بدوت كأمرأة ناضجة وجميله لابعد الحدود وكان بأنتظاري أخو صديقتي البالغ من العمر 25 عاما لغرض أيصالي الى منزل صديقتي وكان شابا وسيما بمعنى الكلمة متزينا بأحلى بدلة ومتعطرا بعطر فواح فهذا مطلوب لانه أخو العريس الذي تتم مراسم خطوبته وعليه أن يظهر بأبهى حلة فصعدت معه الى السيارة وسألته عن صديقتي التي كانت من المفترض أن تأتي معه لأخذي فقال أنها مشغولة جدا وتعتذر وترجو أن أقدر وضعها في مثل هذا اليوم ولم يكن أمامي أي فرصة للأختيار فذهبت وجلست في المقعد الأمامي للسيارة بجانبه لانه ليس من الذوق الجلوس في المقعد الخلفي

    سكس نيك زنوج - عايز سكس نيك - نيك قوي - عرب نار - افلام سكس HD - بورن هوب - تحميل مقاطع نيك - سكس تحميل - تنزيل سكس جديد - سكس محارم عرب - نيك سكس xnxx - نيك حريم - افلام سكس ساخنة - xnxx - سكس - قصص سكس - صور سكس .

    ولو كان هذا بودي لان تنورتي قصيرة جدا وكنت محرجة خصوصاً وأن سيقاني البيضاء كانت واضحة أمام عينيه لانني لم أكن أرتدي الجواريب كما أنه لم يكن بالامكان تغطيتهم لقصر التنورة .. وكان الطريق الزراعي طويل لانه كثير المنحنيات والمطبات فكان يسترق النظرات الي في أي مناسبة تتيح له ذلك وفجأة أرتفع بعض البخار من أمام السيارة وتوقفت في مكانها فنزل أخو صديقتي منها وفتح غطاء المحرك فكان بخارا عاليا يتصاعد منه فرجع لي وأعتذر بلباقة حلوة وأخبرني بأن الحرارة هي السبب وعلينا أن ننتظربعض الوقت حتى يبرد المحرك فنزلت من السيارة وجلست بعيداً على قطعة من الصخر أراقب الوضع من بعيد وكانت نظراته لاتفارقني خصوصا أن جلستي كانت مثيرة بحكم الهواء واللون الذي أرتديه والشعر الذي يتطاير في النسيم العليل وبعد فترة من الزمن أقترب نحوي وقال لماذا لاتجلسي على المقعد الخلفي للسيارة وترتاحي لان جلوسك هنا قد يسبب لك الم الظهر ولنتحدث سوية ريثما يبرد محرك السيارة فقلت له لامانع ونهضت وجلسنا في مقعد السيارة الخلفي وبدأ يسألني عن كيفية أحوالي والدراسة ثم تطور الكلام فسألني أن كان لدي أصدقاء من الشباب فأجبته بكلا وهنا بدأ حديثه عن مغامراته عندما كان في أيام دراسته بالجامعة وشعرت بجسمي يرتعش وذهول غريب قد طغى علي وأحسست بيده تمتد الى ساقي تمسدها بلطف كنت أشعر كأن خدرا قد دب فيها ثم صعد بها الى نهدي فكان أحساسا جميلا جعلني أستند بظهري على ظهر المقعد وأرجع برأسي الى الخلف وأغمض عيني فكأن النعاس قد غلبني

    سكس سكس عربيمحارم عربيسكس نيك xnxxسكس فضائح مشاهيرتحميل سكس زوجاتنيك شراميطتنزيل سكس زوجينسكس ام شامبوسكس عربي جديدفيديوهات نيكسكسسقصص جنس محارمسكس اوروبي - صور سكس - قصص سكس - xnxx - سكس .

    فشعرت بشفتيه تتحسس رقبتي فيما كانت أحدى يديه تضغطان على ثديي وبدأ جسمي يتلوى ولا أعرف لماذا وبدأ يصعد بشفتيه نحو شفتي فيما أزداد ضغطه على ثدي فلم أعد أحتمل فبدأت أتجاوب معه وأمص شفتيه العذبة وكنت أحس بأنفاسه الحارة فأخذ يمص لساني وأنا مستسلمة ولم أبدي أية مقاومة فقد كنت في وضع جعلني أستسلم له بكل أحاسيسي وهنا مد يده خلف ظهري بعد أن فتح أزرار قميصي وفك مشابك الستيان فظهرت ثدياي الصغيران وبدأ بمص حلماتها بطريقة مثيرة حيث كان يضع الحلمة بين شفتيه ويمصها ببطء ثم يمرر لسانه حولها يلحسها فكنت أحس بأنني ابتللت وغرق لباسي بسوائل هياج كسي ومد يده ليدفعها بين ساقي المضمومتان فلم يتمكن لان ضيق التنورة وضمي لهما منعاه فدفع يده خلف ظهري من جهة طيزي وفتح أزرار تنورتي الصغيرة وبدأ يسحبها مني فرفعت جسدي كأنني أساعده على أنتزاعها وبالفعل أنزعني أياها ووضعها على المقعد الامامي برفق لكي تبقى محافظة على شكلها ومد يده بين باطن فخذاي التي أنفرجت دون أن أقصد وأحسست بأنامله على شفري كسي من خلف اللباس فرفعت ساقي قليلا وكأنه فهم ذلك بأنه أيذنا مني له بأكمال مابدأ فدفع أصابعه داخل لباسي من باطن فخذي ولمس شفر كسي فصحت آآآآه فأستمر لتدخل يده كلها تحت اللباس وتصبح كف يده فوق عانتي وكسي وكان لبلل كسي الاثر الكبير عليه فسحب اللباس بعصبيه فتمزق بيده لانه كان خفيفا فأكمل تمزيقه ورميه على أرض السيارة وشعرت بأصبعه في مهبلي وأحسست بذلك السائل اللزج الذي بدء بالتدفق بغزارة يبلل يده وبدأت أسمع صوت أرتطام يده بعانتي كلما يدفع ويسحب أصبعه في مهبلي بحركة مثيرة أحسست بأنني سأذوب من لذتها وفتح بنطرونه وأنزله الى أخمص قدميه ورماه على أرض السيارة ثم سحب جسدي من فخذاي نحوه فأصبحت منبطحة على ظهري وكنت أنظر إلى وجهه وأنا نصف مغمضة من شدة النشوة فكان محمرا وصدره عريا فقد فتح أزار قميصه ورأيت شعر صدره ثم نزل برأسه بين فخذاي حيث رفع أحدى ساقي ووضعها على المقعد الامامي والساق الاخرى على ظهره وبدأ يلحس ببظري الذي أحسست به سينفجر من شدة الحرارة وصعد بشفتيه على سرتي وبطني يلحسهما بلسانه ثم الى صدري يلحس حلماتي ويمصهما وأحسست بقضيبه بين فخذاي وحركته تزداد أقترابا نحو كسي ببطء فبدأ جسمي بالأرتعاش أكثر وبدأت أرتجف فمددت يدي لأمسك بقضيبه المتضخم حتى أوقفه عن تقدمه فأبعد يدي وبدأ يحاول أدخاله في مهبلي بحكه بين أشفار كسي المبتل فدخل منه قليلا وبدأت في الصراخ آآآي آآآآآآآآآي ي آآه فسحبه ثم بلل يده بلعابه وبلل رأس قضيبه وأخذ شفتي بين شفتيه ثم عاود الكرة مرة أخرى ودفعه ببطء ليدخل ذلك القضيب الضخم كله في مهبلي الصغير

    افلام نيك عنيف -نيك عربينيك جديدقصص سكسصور سكسنيك محارم اجنبينيكصور نيك مصريةxnxxافلام سكس منزليافلام نيك xnxxتحميل فيلم سكسافلام سكس مجانية - xnxx - قصص سكس - صور سكس - سكس .

    ولم أكن أتصور بأن ذلك المهبل الصغير سيتكمن من أحتضان هذا القضيب الضخم المتين الطويل كأنه جزء من فرع شجرة عدا أنه ناعم من رأسه حتى خصيتيه فحتى شعر عانته كان محلوقا وبدأ يولجه في مهبلي وأنا أصيح آآآآه آآه كم حرارته عاليه أحس أنه سيحرق أحشائي آآآه آآآي آآآه ه آآآوه كانت حرارة قضيبه فوق طاقتي وكانت يداه تسحب فخذاي نحوه بقوة شديدة جعلت دخول قضيبه في مهبلي كاملا وأخذ يدخله ويخرجه بسرعة بدأت معها بالأستمتاع والتأووووووووووه بلذة ونشوة ولان قضيبه كان يحك بظري وفجأة سحب قضيبه من كسي وبدأ يقذف سائلا أبيضا مصفرا على شعر عانتي الخفيف الاشقر ومن قوة دفقاته وصل سائله الى صدري وحتى رقبتي ثم سحب محارم ورقية وبدأ يمسح قضيبه حيث شاهدت بعض البقع الحمراء فنظرت الى كسي وسحبت محرمة أمسح بها كسي فشاهدت دماء بكارتي وأصابتني الرهبة فجلس بجواري وأخذ يقبلني من شفتي وهو يهمس في أذني لاتخافي فقد أصبحت أمرأة كاملة فقلت له أني لم أكمل حتى الثامنة عشر فقال لايهم فبعد ذلك ستشبعين لذة دون خوف فلا حاجز يمنعك من الارتواء وهناك الف طريقة لتدارك كل شيء فأطمئنيت وأنا أحلم بأقرب فرصة لادخال اللذة الى نفسي وجسدي ثم بدأنا بارتداء ملابسنا حتى نستعد للذهاب الى الحفلة وطوال الطريق ونحن نتكلم عن مافعلناه وقال عني أني أنا كنت العروس الحقيقية فكنا نضحك ونتفق على لقاء أخر تكون فيه اللذة أجمل لان المكان سيكون غير السيارة .. أرجو ان اقرأ ردودكم عليها مع حبي ..

     


  • مبدأيا هعرفكم على نفسي وعلى ابطال القصة دي وحابب اقولكم ان القصة دي حصلت فعلا مع اختلاف اسماء الابطال بتوعها بس مش هطول ويلا نبدأ
    انا : طارق 26 سنة من الجيزة جسمي رياضي وشكلي حلو الى حد ما وزبي 19 سنتي وتخين وعروقه بارزة
    ڤيڤيان : 42 سنة طيازها مربربة وكبيرة وبزازها ملبن جسمها مش رفيع ومش تخين حاجة وسط كدا تحب انك تنيكها
    هاني : ابن ڤيڤيان عنده 19 سنة ودا هنعرف دوره اما يجي في القصة
    نبيل : جوز ڤيڤيان ودا ظهوره هيبقى قليل وهنعرف دوره بعدين بردو
    الجزء الاول
    بتبدأ القصة في يوم وانا في شقتي وبالمناسبة انا عايش لوحدي عشان ظروف شغلي ومواعيدي الغير ثابتة وهيا شقة في برج 10 ادوار وانا في الدور التاسع ، انا شغال مهندس ديكور وبشطب شقق للناس وكدا ، المهم ان يومها انا صحيت عادي وكنت لسا بجهز عشان هخرج اروح مشوار وسمعت صوت دوشة برة قدام باب الشقة فخرجت اشوف في ايه برة واما خرجت شوفت احلى طيز ممكن حد يشوفها بجد ، كانت لابسة بنطلون جينز قافش على طيزها اوي وبلوزة ستان فوشيا وشعرها احمر ناري كانت جامدة بكل ما تحمله الكلمة من معاني وكان معاها جوزها وابنها والبواب اللي كان بينقلهم الحاجات في الاسانسير
    انا : صباح الخير ازيك يا عم محمد ، صباح الخير يا جماعة
    عم محمد : صباح الخير يا بشمهندس
    كلهم ردو ومديت ايدي اسلم عليهم
    انا : انا طارق جاركم هنا في الدور اهلا وسهلا بيكم
    نبيل : ازيك يا بشمهندس
    هاني : اهلا وسهلا بيك
    ومديت ايدي اسلم على ڤيڤيان وسلمت عليا وهيا مبتسمة وبتقولي : ميرسي لذوقك
    انا سرحت في جمال ضحكتها وقلتلها : العفو على ايه
    قلتلهم لو احتجتو اي حاجة متتكسفوش بقى وسيبتهم ودخلت عشان اكمل لبس
    بعد 10 دقايق لقيت حد بيخبط فخرجت اشوف مين فلقيت نبيل
    نبيل : معلش لو ازعجتك بس عم محمد كان قالي ان انت مهندس ديكور وبصراحة الشقة فيها شغل كتير فكنت عاوزك تبص عليها وتقولي هتكلف كام
    انا : ولا ازعاج ولا حاجة يا استاذ نبيل وتحت امرك طبعا
    خرجت معاه ودخلت الشقة وهما كانو لسا قاعدين في الصالة فدخلت سلمت عليهم وبدأت اخد لفة في الشقة عشان اشوف محتاجة شغل قد ايه وكان اخر حاجة دخلتها اوضة النوم وكانت شنطة الهدوم بتاعت ڤيڤي مفتوحة ومحطوطة عالسرير وانا بلف في الاوضة خدت بالي ان في اندر احمر على وش الشنطة في الجنب كدا فقربت وبصيت عليه لقيته كبير فقلت اكيد هيبقى جامد عالحتة المدورة دي
    فسمعت صوت من ورايا بيقولي هو ايه اللي هيبقى جامد وعلى ايه
    لفيت لقيتها ڤيڤي وبتضحك وهيا بتتكلم فانا ارتبكت لحظة كدا وقلتلها وانا بضحك لون جه في دماغي على حتة في الاوضة هنا
    ڤيڤي : تمام يا بشمهندس ومعلش لو تعبناك معانا
    طريقتها في الكلام لوحدها تهيج اصلا وجسمها الابيض مع شعرها مخلينها كتلة اثارة متحركة
    انا : تعبك راحة يا مدام ڤيڤيان
    ڤيڤي : بلاش رسميات قولي يا ڤيڤي بس
    انا : خلاص وانتي كمان قوليلي يا طارق بس
    ڤيڤي وهيا بتضحك : تمام يا طروقه
    انا : طالعة من بوقك زي العسل يا ڤيڤي

    قصص سكس امهاتنيك متحركسكس متحركافلامسكس  مقاطع سكس xnxxتحميل صور سكسصور نيك hd  مشاهدة صور سكس  صور نيك بناتصور سكس اخواتصور سكس ساخنة  تحميل صور سكس  صور شراميط  صور سكس متحركةقصص سكس مصورة .

    ضحكت بدلع كدا وسابتني وطلعت وانا زبي كان بدأ يقف فداريته وخرجت بعدها بكام دقيقة
    انا : بص يا استاذ نبيل الشقة هتحتاج شوية شغل بس مش كتير ومش هيكلف بردو كتير
    نبيل : طب كويس هتكلف قد ايه طيب يا بشمهندس
    انا : متشيلش هم التكاليف انا هعملهالك واعتبر دي هدية بمناسبة الجيرة الحلوة دي قلت كدا وبعدين بصيت ناحية ڤيڤي من تحت لتحت وهيا خدت بالها وابتسمت
    نبيل : تسلم يا بشمهندس بس اعذرني لازم اعرف الحساب كام وادفعهولك
    انا : صدقني ما هيحصل ابدا انا قلتلك دي هدية
    نبيل : عشان خاطري يا بشمهندس انا مش بحب كدا فعلا خصوصا في الشغل فقولي هتكلف كام
    انا : طب خلاص نقسم البلد نصين وهاخد منك نص التكلفة بس ودا اخر كلام
    نبيل : خلاص تمام يا بشمهندس وشكرا على زوقك
    انا : هستأذن انا بقى ودا رقم تلفوني عشان لو احتاجت اي حاجة وهبقى ابلغك بالتفاصيل بتاعت الشغل بعدين
    نبيل : تمام يا بشمهندس ومعلش على تعبك معانا
    انا : بلاش رسميات قولي يا طارق بس
    نبيل : تمام يا طارق
    سلمت عليهم و وانا بسلم على ڤيڤي ضغطت على ايدها براحة وغمزتلها وهيا ضحكت بخباثة كدا وسبتهم ونزلت روحت الشغل
    فضلت شغال اليوم دا وكنت راجع هلكان يدوب رجعت الشقة وغيرت وكلت ونمت وانا طبعا بقعد براحتي في الشقة فبلبس شورت بس عاللحم وفجأة لقيت الباب بيخبط جامد وروحت افتح الباب لقيت ڤيڤي شكلها مخضوض جامد وبتقولي .....

    صور طيزسكس امهات xnxx - افلام نيك xnxx - سكس اجنبي xnxx - قصص سكس نيك - نيك كساس  - قصص سكس اخوات  - سكس متحرك  - صور زب  - قصص سكس امهات  - قصص سكس مصرية  - قصص سكس نسوانجي  - تحميل نيك بنات - محارم اجنبي - نيك متحرك .

    الجزء التاني
    وقفنا الجزء اللي فات عند اللقطة دي
    فضلت شغال اليوم دا وكنت راجع هلكان يدوب رجعت الشقة وغيرت وكلت ونمت وانا طبعا بقعد براحتي في الشقة فبلبس شورت بس عاللحم وفجأة لقيت الباب بيخبط جامد وروحت افتح الباب لقيت ڤيڤي شكلها مخضوض جامد وبتقولي...
    ڤيڤي : الحقني يا طارق
    انا : في ايه يا ڤيڤي ومالك مخضوضة كدا ليه
    ڤيڤي : هاني ابني تعبان وسخن ومعدته وجعاه ونبيل جوزي في الشغل ومش هيرجع غير الصبح وانا معرفش حد غيرك الحقني يا طارق
    انا : طب تعالي وريني ماله
    خرجت معاها على طول من غير ما البس حتى وكنت لابس الشورت بس ، دخلت الشقة وهيا قدامي وروحت لقيت الولد فعلا سخن وبيتألم قلتلها خليكي جنبه واعمليله كمادات وانا هنزل اجيبله علاج بسرعة واجي فقالتلي تمام هعمل كدا
    رجعت شقتي بسرعة ولبست تيشرت وخدت فلوس ونزلت جبت حقن وخافض للحرارة ورجعتلها بسرعة وخبطت عالباب وهيا فتحت
    انا : جبتله العلاج خلاص
    ڤيڤي : الحقني بيه بسرعة الواد هيروح مني
    دخلت واديته الخافض وكنت بعبي الحقنة عشان اديهاله
    ڤيڤي : انت هتديله حقنة ازاي
    انا : هحتاج منك مساعدة بس تخليه نايم على جنبه وتسنديه وانا هتصرف
    فعلا عملت كدا واديته الحقنة وفضلنا قاعدين جنبه شوية لحد ما حرارته بدأت تنزل وراح في النوم وبعدها قفلنا الاوضة عليه وطلعنا قعدنا في الصالة
    نسيت اقولكم ان اما هيا جت تخبط عليا كانت لابسة جلابية صيفي كات لحد الركبة وربع بزازها باينة وجسمها كله متفصل في الجلابية وعشان كنا مرتبكين مكنتش مركز اوي بس اما قعدنا ركزت وزبي بدأ يقف
    ڤيڤي : بجد متشكرة جدا يا طارق جميلك دا مش هقدر ارده ابدا
    انا: متقوليش كدا يا ڤيڤي انا تحت امرك في اي وقت
    ڤيڤي : طب هقوم اعملك حاجة تشربها بقى
    انا : تمام يا قمر
    قامت وماشية ناحية المطبخ وهيا ماشية صفرت وبقول يا ارض احفظي ما عليكي فبصتلي وضحكت بدلع ودخلت المطبخ
    فضلت قاعد مستني وبعد 10 دقايق خرجت وهيا جايبة كوبايتين عصير وجت قعدت جنبي
    انا : تسلم ايدك يا فوفا
    ڤيڤي : ههههههههه ايه فوفا دي
    انا : بدلعك يعني انا غلطان
    ڤيڤي : لا براحتك طبعا
    شربت العصير وانا ببصلها في عينها وهيا بتشرب وهيا بصالي وبعدين قالتلي هدخل الكوبايات المطبخ قلتلها تمام هاجي معاكي عشان عاوز اشرب
    دخلت معاها وهيا سابت الكوبايات في الحوض
    انا : امال الكوبايات فين
    ڤيڤي : موجودة هنا بس عالية مش طايلاها
    وقفت وراها ولزقت في طيزها وعملت نفسي بجيب الكوباية وبحك فيها براحة وهيا مستسلمة خالص وبتعض على شفايفها ، خدت الكوباية وبملاها ميه ومشغل الميه بسيط خالص وزبي واقف بين فلقتين طيزها
    خدت الكوباية وحطيتها على الرخامة وحضنتها من ضهرها
    ڤيڤي : بتعمل ايه يا طارق وبتتكلم بصوت واطي
    انا : شششششش سيبيلي نفسك خالص وبدأت احرك ايدي وامسك بزازها
    ڤيڤي : مممممممم يا طارق مينفعش كدا ممكن هاني يصحى في اي وقت
    انا بحرك زبي بين طيزها وبقفش بزازها وبقولها متخافيش العلاج اللي خده في نسبة منوم ومش هيصحى قبل بكرة
    ڤيڤي : مممممممممممم بس كدا مينفعش يا طارق انا متجوزة
    قرصتها من حلماتها وبقولها وايه المشكلة
    ڤيڤي : اااااه براحة عليهم دول حساسين اوي
    لفيت وشها ليا وزبي بقى خابط في بطنها وبوستها من شفايفها وايدي ملفوفة على طيزها وبقفشها
    انا : ممممممممم شفايفك حلوة اوي وطيزك ملبن يا ڤيڤي
    ڤيڤي : ممممممممممم انا كلي ملكك يا حبيبي
    بعبصتها في طيزها وانا ببوسها ولقيتها مش لابسة اندر
    ڤيڤي : مممممم اااااااه براحه
    انا : مش لابسة اندر ليه يا لبوة
    ڤيڤي : احححححح اااه منا قاعدة في شقتي وبراحتي
    رفعت الجلابية وبقيت ماسك لحم طيزها ودخلت صباعي في طيزها
    انا : براحتك طبعا يا لبوة الطيز دي تعمل اللي يعجبها
    ڤيڤي : اووووف مممممممم منا خدت بالي انك هايج عليها من ساعة ما كنت بتبص عالاندر بتاعي
    انا : وكمان عارفة اني كنت شايف اندرك وهايج عليكي وقاعدة من غيره وضربتها على طيزها
    ڤيڤي : اااااااه بلاش ضرب عشان محدش يسمعنا
    نزلتها قصاد زبي وقولتلها مصيه يلا فضلت تحسس عليه من فوق الشورت وتقولي اوووووف دا شكله كبير اوي وهيفشخني قلتلها طب ما تطلعيه وتشوفي
    نزلت الشورت وزبي خطب في وشها لقيتها شهقت وقالت اهي دي الازبار ولا بلاش ونزلت مص فيه باحتراف وايدها التانية بتلعب في كسها وانا بنيك بوقها بزبي
    وبعدين شديتها مرة واحدة لفوق وحكيت زبي في كسها وهيا عمالة توحوح وتزم وروحت مدخله مرة واحدة في كسها وحطيت ايدي على بوقها وفعلا صوتت اما صوتها هدي شيلت ايدي وبوستها من شفايفها
    ڤيڤي : اححححح نيك كمان افشخني يا طارق
    انا : هقطعهولك يا قلب طارق وافشخه
    ڤيڤي : اااااااه قطعه انا بقالي كتير محرومة من الازبار الكبيرة دي
    رفعت رجلها على كرسي والتانية عالارض وبقيت بنيكها في كسها وايد بتبعبص طيزها والتانية بتقفش بزازها وهيا شغالة ااااه احححححح نيك كسي كمان اامممممم زبك جامد اوي ااااه اووووووف كسي اااه
    لفيتها وخليت ضهرها ليا ورشقت زبي في كسها وشديتها من شعرها وبقيت برزع فيها وفجأة لقيت جسمها بيترعش جامد ولقيتها نزلت نافورة عسل على زبي وهيا بتصوت ااااااااه كسسسسيييي كتمت بوقها بسرعة وكملت نيك فيها وهيا ااااححححح اوووووووف زبك سخن اوي قلتلها هنزل خلاص يا لبوة قالتلي هاتهم في كسي وطفي ناره
    قفشت بزازها وبقيت بنيكها جامد فشخ وبرزع في كسها وهيا بتصوت لحد ما نزلتهم في كسها ولقيتها ضمت رجلها على بعض عشان زبي يفضل جواها روحت حاضنها من ضهرها
    ڤيڤي : يالهوي عليك دا انت موتني
    انا : اتبسطي بالنيكة يا لبوتي
    ڤيڤي : ههههههههههههه اكيد يا دكري
    طلعت زبي ونزلت مصته ونضفته من اللبن ولبست الشورت وهيا نضفت المطبخ مكان النيكة وقالتلي هنام بلبنك في كسي مش هاخد دش فضحكت وقلتلها للدرجادي محرومة قالتلي ايوة كنت محرومة بس خلاص لقيت اللي هيشبعني ومسكت زبي وهيا بتتكلم
    لقيت زبي هاج عليها تاني وهيا اتخضت وضحكت بلبونة وقالتلي هو مش بينام ولا ايه قلتلها ينام وانتي قدامه يا لبوة طب ازاي فشالت ايدها وبعدت عني وقالتلي لا مش هقدر اتناك تاني انهارده قلتلها طب يلا نطلع
    وفضلنا نهزر شوية بس مكناش نعرف ان كان في عيون بتراقبنا وشافت اللي حصل كله يا ترى هتكون عيون مين وايه اللي حصل بعد كدا دا اللي هنعرفه الجزء الجاي .

    قصص محارمسكس اجنبي xnxxxnxx نيكمحارم xnxxقصص سكس مصريةنيك زنوجقصص سكس اخواتصور زبنيك متحركصور نيك متحركةسكس متحركصور سكس متحركتنزيل سكس اجنبينيك نسوانقصص سكس امهات .

     


  • ساتدبر امري واحاول الحضور الى البيت والتحدث معكي كلاما قد يفيدك ;فانت تحتاجين الى بعض النصائح ومعرفة الاساليب التي تمكنك من التعامل مع لشباب دون ان تخسري شيئا من شرفك او سمعتك بمعنى ان لي معكي كلاما اخر لاحقا ووعدتها ان يبقى هذا الموضوع وما يتبعه سرا بيننا ثم غادرت الى عملي وهي كذلك حيث اوصلتها لعملها بطريقي >في اليوم التالي يوم الاحد وفي الساعة الواحدة اتصلت بي سامية وقالت انها في طريقها الى منزلي وانها راغبة بان التقي بها هناك اذا كان لدي الوقت لذلك ووعدتها بالقدوم وبالفعل طلبت من العاملين ان يسيروا الامور في المتجر وذهبت في طريقي الى البيت وصلت بعددقائق ووجدت سامية تدخل المنزل لتوها . طلبت منها ان تعتبر البيت بيتها وان تصنع لنا فنجاني قهوة ففعلت واتت حيث جلسنا في الصالون نحتسي قهوتنا .

    صور سكس - صور نيك - سكس - افلام نيك xnxx - نيك hd  - xnxx نيك - قصص نيك عربي - سكس زنوج xnxx - محارم مصري  - محارم عربي  - تحميل سكس محارم  - سكس xnxx  - سكس عربي xnxx  - نيك عربي xnxx  - سكس اجنبي xnxx - قصص سكس عربي  .

    بدات معها ببعض الكلامالعام عن اخبارها وكيف قضت ليلتها السابقة ثم بدأت اعطيها بعض النصائح لما يمكن لها ان تفعله بخصوص المعاكسات والمضايقات التي تحصل لها من الشباب وبدات هي تحكي لي عن سبب انصياعها لطلب الشاب في اليوم السابق وانه وعدها بالزواج ولكنها كانت تشك في ذلك وانها ندمت على فعلتها مجرد دخولها البيت وقبل قدومي وقد جاء بي القدر اليها لانقذها من خطأ كانت سوف تقع به وان سبب ذلك يعود للفراغ العاطفي الذي تعيشه وبدات اخفف عنها وامدح في جمالها وانها فتاة جميلة وممكن ان تلفت انتباه العديد من الشباب الجادين وانها لاينقصها شيء سوى الثقة بنفسها والايمان بامكانياتها الجسدية والشخصية . فبادرتني بالسؤال هل انا جميلة الى هذه الدرجه فقلت لها انك جميلة جدا وان الشباب يكونوا مهتمين بجمال الوجه وهذا متوفر وبقوة فات وجهك جميل جدا بل انه وجه ملائكي وكذلك الشباب يهتمون بالطول وانت طويلة وهبت اعمق من ذلك حيث قلت لها يكفيكي هذه الخلفية التي تحملينها فهي تلفت انتباه اعتى الرجال ( لاحظوا انني لم اقل طيز من باب الخجل على الاقل في هذه المرحلة ) فقالت هل انا جميلة لهذه الدرجة فقلت لها انت اجمل من ذلك بكثير فانت فتاة تفيضين انوثة وجمالا واثارة لاي كان . بدأت سامية تنظر الى نفسها وتضع يدها على طيزها الرجراجة ;فبادرتها بالقول هل انتبهتي الى هذا الصدر الناهد اللذي يفيض اثارة وكأنه صاروخان موجهان من طراز توماهوك ههههههه يخرب بيت هيك شباب مطسوسين بنظرهم اللي مش شايفين هذا الجمال الصارخ . بدات سامية في هذه اللحظات مرحلة جديدة من تعاملها معي وبدأت اهاتها تظهر قليلا وقالت انت اول واحد يسمعني مثل هيك كلام ثم قالت هل تسمح لي ان اضع راسي على صدرك وانت تكلمني لانني اشعر بالامان اكثر ;ورغم مفاجأتي من الطلب الا انني اومأت لها بالموافقة فاقتربت مني ووضعت راسها على كتفي وبدأت اطري بجمالها الصارخ وبانوثتها العذبة ونظرات عينها الساحرتان الى غير ذلك من عبارات الااطراء التي لم تخرج عن المالوف من حيث اختيار نوع الكلمات التي استخدمها . وكمبادر مني سالتها ان كان غطاء الراس يضايقها يمكن لها ان تخلعة ففعلت وعادت لترمي راسها على كتفي بعلامات الاثارة بادية عليها ولكنها تحاول ان تخفيها فطلبت منها ان تاخذ راحتها وقلت لها كما وعدتك فكل ما يحصل بيننا هو سر بيننا ويمكن لك ان تاخذي راحتك وان تتصرفين كما تشائين ما دمت معي فهزت راسها بالموافقة والرضا >ومن باب اشعارها بالعاطفة فقد بدات العب بخصلات شعرها المنسدلة ;على كتفي وانا اهون عليها واعطيها مزيدا من الثقة بنفسها وكنت في كثير من الاحيان احاول ان اجد لاخوتها العذر لانهم يهملونها ولا يهتمون بها بالقدر الكافي لانشغالهم بنفسهم .

     xnxx سكس - xnxx سكس  - سكس دينا  - سكس عربي xnxx  - سكس محارم xnxx  - صور بزاز - صور نيك اجنبي  - قصص جنسية  - تحميل سكس xnxx - صور كس  - سكس ام شامبو  - تحميل افلام نيك - سكس انجي خوري  - محارم عربي - محارم مصري  - تحميل نيك محارم  - ءىءء سكس  - سكس مني فاروق - نيك xnxx  .

    ما لفت انتباهي اكثر في سامية هو استسلامها لكلماتي واطاعتي في كل ما اقول وانها تعتبرني مصدر ثقتها المطلقة . مضى الوقت بهذا الحديث وكان قد مضى اكثر من ساعتين علينا الا ان ما لفت انتباهي اكثر ;هو هذا الجسم المتناسق الذي تمتلكه وهذه الطيز التي تفيض اثارة وانوثة طاغية حيث ظهر لي طيزها واضحا عند ارتمائها على كتفي وانحسار ثوبها الطويل عن فخذيها وبداية آليتها من الاسفل وهي تلبس بنطلون الفيزون الذي يجسم فخذيها وطيزها تجسيما خرافيا وبالرغم من عدم اقترابي من هذه المنطقة الا بنظرات عيني الا انني كنت معجبا بها لدرجة كبيرة . حان وقت مغادرتها وانا كذلك وكاليوم السابق اوصلتها الى عملها وعدت لعملي .

    “>في اليوم التالي كانت سامية في الموعد اتصلت بي فحضرت نفسي بنفس الترتيب ذهبت اليها بعد قليل فوجدتها قد دخلت المنزل وازالت غطاء راسها وبدأت تصنع لنا القهوة الا انني في هذا اليوم اشتريت قليلا من المكسرات الراقية في طريقي . غسلت وجهي وخلعت حذائي لنرتاح اكثر وحضرت .

    سكس - xnxx - قصص سكس - صور سكس متحركة  - محارم عربي  - محارم مصري  - افلام xnxx - تحميل سكس اخوات  - نيك كس  - نيك محارم  - صور بزاز  - صور سكس اجنبي  - تنزيل سكس  - تحميل سكس محارم  - صور شراميط - سكسس  - سكس محارم ءىءء - نيك عربي محارم  - سكس محجبات xnxx  - سكس محارم xnxx  - قصص سكس عربي  .



     


  • هحكيلكو النهاردة عن قصتي انا ومرات عمي الميلفاية المربربة
    عمي طلقة مراته وبعد شويه اتجوز واحده تانية وكان متجوزها يعني عشان تخدمه لأنه كان معدي الخمسين وطبعا مكنش هيقدر يلبي طلباتها الجنسية وهى كانت عندها اربعين سنة ومتجوزتش قبل كده يعني محرومة من المتعة وكان عليها جسم فاجر اوي رغم انها مكنتش بيضة وكانت قمحية شوية بس من النوع المربرب اللى اى حد يتمناه كانت طيزها مربربة اوي ومده لورى يجي شبر وكانت بزازها كبيرة اوي ومشدودة وكنت بهيج عليها اوي فى الرايحة والجاية ويا لهوي بقى لما تبقى العباية محزقة على طيزها ولا لما بتبقى لابسة بنطلون وطيزها عماله تترج يمين وشمال كأنهم قنبلتين نوويتين وكنت بمسك نفسك عنها بالعافية .

    تنزيل xnxx - نيك عربي xnxx - سكس منقبات xnxx  - قصص سكس  - سكس صعيدي xnxx  - سكس محارم xnxx  - سكس عربي xnxx  - سكس اجنبي xnxx  - نيك مصري xnxx - قصص سكس بنات  - صور نيك محارم  - مواقع سكس xnxx - سكس xvideos - سكس امهات عربي  - نيك محجبات  - سكس مصري xnxx  - سكس فرنسي xnxx  - سكس .

     

    كنت دايما بتخيل نفسي معاها وفضلت اهيج عليها كدا كل يوم من غير ما ادوقها او اقربلها لحد مكنت هموت خلاص وكنت بحس انها عاوزاني بردو بس مش قادرة تتكلم لحد ما في يوم عمي كان مسافر وكانت عاوزة تصلح حاجة فالشقة فطلعت عشان اعملهالها ووانا عالسلم هجت عليها اوي وزبي وقف لأنها كانت لبسه عباية بيتي مغرية اوي وشفت جزء كبير من بزازها وانا عالسلم وكان زبي حوالى 18 سنتي وهي شافته وضحكت وعضت على شفتها المهم خلصت الحاجة ونزلت من عالسلم كانت عامله عصير فقعدت اشربه واتكلمت معاها عن عمي واحوالها معاه واذا كانت مرتاحة ولا لأ ولقيتها اشتكت منه وبتقول انه مش بيدلها حقها قلتلها دا عمى طيب وكريم ومبيزعلش حد قالتلى مش قاصدي على كده وقامت ضحكه ضحكة بشرمطة كده وقالتلى قاصدي عالراحة التانية قلتلها بضحك كده مانا موجود اهوه اريحك قالتلى انا نفسي ارتاح بس خايفة لا يحصل حاجة قلتلها متخافيش انت ست ومن حقك تتمتعى وده هيبقى سر بينا لقيت تجاوبت معايا وانا ماصدقت وقمت لازق جنبها ومحسس علي جسمها براحة كده لقتها ساحت معايا قمت قلتلها ندخل عالسرير وقمت مديها بوسة على خدها وبعديه علطلول لقيتها قطعتني بوس وقعدنا نبوس فى بعض ونقطع شفايف بعض يجي خمس دقايق وبعدين قمت قلعت كل حاجة وفضلت بالشورت بس وقلعتها كل حاجة ما عدا السنتيان والكلوت عشان نزود المتعة وقمنا نايمين على بعض عالسرير وقعدنا نقطع بوس فى كل حته وكانت بزازها هتقطع السنتاينة من كبرهم وقعدنا نبوس بعض لحد مجيت عند بزازها وخرجتهم ويا لهوي على بزازها اللى يشوفها ينزل على طول لأنها كانت فى حجم البطيخة الصغيرة وكانت الحلمة وردية وحوليها هلة كبيرة اوي .

    سكس مصري xnxx - عرب سكس xnxx  - سكس امهات xnxx  - سكس محارم xnxx  - سكس xnxx  - تحميل سكس عرب نار - قصص نيك بنات - سكس انجي الخوري - سكس خالد يوسف - نيك عربي xnxx  - نيك مصري xnxx  - سكس عربي xnxx  - تحميل سكس xnxx  - صور سكس مثيرة - نيك hd - تنزيل xnxx - محارم ءىءء - قصص سكس .

    المهم قعدت ابوس فيهم وهى تقول قطعهم وخليتها تنام فوقى وبزازها على وشى وهي عماله تطلع فى اهات وبعد نص ساعة من البوس طلعت زبي وحطيته بين بزازها ونطرت عليهم وهي مسكته مص يجي عشر دقايق وتقولى طعمه حلو قوي يا لولو وبعدين قمت مقلعها الكلوت ويرتني مقلعتها وهنا شوفت اكبر واسخن طياز وفخاد فى العالم وقمت منيمها عل بطنها وقعدت الحس فى طيزها وفتحت طيزها وفست وشي فى خرمها وكان ضيق بس حلو اوي وقعدت الحس كل حته فى طيزها وفخادها من ورا لمدة عشر دقايق وبعدين قلبتها على ضهرها وفتحت كسها ويا لهوي عليه كان لونه هو والخرم بني ومغري اوي قعدت الحس فيه جامد هو والخرم ومسكت فخادها المربربة كلها لحس وقمنا نايمين على بعض ونتقلب على بعض مره كل واحد ضهره فى ضهر التاني ومرة على بطننا ومرة نعكس نخلى وشها على زبي وكسها على وشى وقعدنا نلحس فى بعض كمان تلت ساعة وبعدين قلتلها يلا يا حلوي عشان انيكك وقولتلها عاوزة فى كسك ولا طيزك قالت لأ كسي متجيش نحية طيزي دلوقت قمت مدخله براحة لأنه كان ضيق لأنها متنكنتش منه غير كام مره من عمي وقعدت ادخل واطلع فيه يجي سبع تمن دقايق .

    نيك عربي xnxx - سكس عربي xnxx - تحميل سكس مصري - قصص سكس - نيك منقبات xnxx - سكس مصري xnxx - نيك اجنبي xnxx - سكس امهات xnxx - سكس محارم xnxx - افلام نيك xnxx - تحميل xnxx - قصص سكس - صور نيك اجنبي - نيك محارم ءىءء - xnxx اجنبي .

    وهى عمالها تصرخ وبتطلع اهات الحد مكنت هنزل قلتلها اجيبهم فين قالتلى جوه انا مبخلفش وقمت منزلها جوه ونمت جنبها شويه نبوس فى بعض وهى مبسوطة اوي وتقولى اول مرة اتمتع كده انا كنت محرومة من زمان وقعد نبوس فى بعض ونحضن فى بعض لحد ما زبي وقف تاني قلتلها عاوز ادخله فى طيزك وهي ماوفقتش فى الاول بس خليتها توافق فى الاخر وقالتلى دخل الراس بس والمرة الجاية ابقى دخله كله قمت مدخل الراس شوية وقعدت العب فيها شويه وبعدين قعدت الحس خرم طيزها وقمت مدخله فى كسها وبمص بزازها وشفايفها فى نفس الوقت وبعدين نزلت فى كسها وقمت نايم جنبها وحضنا بعض ونمنا وقالتلى كل اما عمك يمشي مش هنسيب بعض وفضلنا نحضن ونبوس فى بعض لحد مانمنا ودي كانت البداية وبعد كدا كنت كل لما انزل اجازة من الكلية كنت انيكها واتمتع معاها وحسينا مع بعض بالحب مش مجرد متعة وخلاص وفضلنا على كده لحد دلوقتي.

    سكس عربي xnxx - سكس اجنبي xnxx - سكس محارم xnxx - نيك محارم xnxx- سكس امهات xnxx - عرب xnxx - قصص نيك مصري -xnxx - صور نيك محارم - سكس مصري xnxx - قصص نيك بنات - قصص سكس بنات - سكس 2023 - نيك مصري xnxx - xnxx عرب نار - تحميل نيك شراميط - نيك امهات xnxx  - قصص سكس مكتوبة - ءءء سكس - محارم اجنبي  - تنزيل نيك اجنبي  - سكسس - قصص سكس .

     


  • كنت طالبه في كليه اداب …وقتها كانت انوثتي تفيض بسخونه ونضج كنت اخاف
    علي نفسي منها زوجني والدي من رجل بعد الليسانس كان يكبرني بعشرين عاما
    او اكثر في بدايه زواجي كان رجلا عطوفا حنونا رقيقا بمشاعره الا انه فاقد
    الرجوله اي انه لايستطيع ممارسه الجماع معي الا ثواني معدوده بعدها ينزل
    علي نفسه او في اي مكان علي جسمي ولا استمتع منه الا بشئ بسيط في مصر
    صدري فقط
    كانت والدتي هي الاخري تحب الرجال بعد وفاة والدي تزوجت من اخر وكلما
    ذهبت اليها لزيارتها عندما يسافر زوجي كنت اراها وزوجها في اوضاع تغيظني
    جدا وهو فوقها يمتص صدرها ويدخل زبره في فرجها وهي تكاد تتاوه باوووووووه
    كنت امسك صدري وكسي الي ان اجد نفسي بانزل علي روحي بس باتمتع اكتر من
    زوجي
    في مره راقبت زوجها حقيقي متعمده وكان بابا حجرتهم مفتوح بالصيف خرجت
    ووجدت زوج والدتي يركبها من الخلف ونظرت الي ظبره وجدته واقف جامد صلب
    وشكله يجنن وامي نايمه مسبله عيونها وماسكه فيه بتترجرج تحته وهو يشخر
    وهي تشخر وهات يانيك
    وبعد شويه ساعه تقريبا وهو بينزل قامت من تحته ومدت بزازها ينزل فيها لبن
    كتيرررررررررررر اوي كنت ملهوفه للنيك ساعتها ووالدتي قامت بتضحك وفرحانه
    الصبح اخدت هدومي وروحت من الغيظ وهي تقول خليكي لما يرجع زوجك
    قلت لها وحكيت لها قالت اتحملي معلش قلت لها اشمعني انتي بتتمتعي
    ومشيت روحت شقتي شغلت فيلم سكس وبقيت افتكر ماما وهي بتقوله دخله دخله
    احسن حموت واهات بقي المهم فجاه لقيت زوجي جاي ومعاه صديق له اول مره

    صور نيك ساخن - صور سكس مصريات - نيك محارم عنيف - سكس تبادل- xnxx سكس - سكس محجبات xnxx  - قصص سكس عرب - نيك عنيف - محارم عرب - محارم زوجات .

    اعرفه كانت الساعه 1 بالليل
    قال لي تعالي سلمي ده فلان من مصر جاي اسكندريه معايا من البحر الاحمر
    واحنا زملاء تعالي تعالي سلمت عليه
    قال فلان حينام في حجره الصالون وحنام معاه وانتي ادخلي نامي واقفلي
    علشان تنامي كويس دخلت انام وقلعت ولبست قميص نوم اسود وطويل وبصراحه كان
    جسمي مولع نار وغيظ منه
    فتحت البابا اشوف هما فين لقيت زوجي نايم بعد نص ساعه
    وصاحبه راح الحمام وهو طالع كان لابس بيجامه حرير صفراءوفاتح صدره
    بصيت ناجيه ظبره بصراحه من غير قصد لقيته ماسكه بين ايديه بيدعك فيه ونام
    علي كنبه وزوجي علي كنبه تانيه
    دخلت ومرة تانيه بعد ساعه قمت لقيتهم نايمين بس صدي قزوجي كان نيام علي
    ظهره وظبرة واقف بيحلم تقريبا بس ظبرة كان ايه يهبل اللي متهبلش حلو اوي
    اوي اوي
    المهم فضلت واقفه اتفرج عليه
    فجاه انقلب وجهي يعني ناحيتي شويه بس نايم ظبره خرج من فتحت البنطلون
    يالهووووووووووووووي لقت حلمات بزازي وقفت لوحدها عملت اني رايحه الحمام
    ومشيت جنبه كان هاين علي امسكه منه حلووووووووووو حلوووووووووووو
    اوووووووووووووووووي ومحرومه مثلي تعمل ايه
    رحت الحمام وكنت لابسه القميص ووقفت في المطبخ باصه له حس بي قام وقفت
    اديته ظهري كان رايح المام وهو ماشي عديته من ورايا حك ظبره في طيظي جريت

    سكس بنات xnxx - سكس xnxx  - سكس محجبات xnxx - ءىءء سكس  - صور سكس - صور نيك - xnxxx - قصص سكس مكتوبة - نيك سمراء - افلام نيك ساخنه .

    علي حجيرتي وقفلت من اللي حسيت بيه لان ظبره كان واقف
    وحكته في من طيظي ولعتني
    نمت للصبح ومشي الراجل وبالليل رجع مع زوجي تاني وكانت السهره بالليل
    احنا التلاته بس
    بقيت بجد الفت نظره لي بلبسي وزوجي كان بيساعدني بس بطريقه غير مباشره
    انا بيروح ويسبنا مع بعض نضحكوا سوا ووصل الامر بعد كام مرة سههر ومعفره
    الي الهزار بالايادي
    بقي يمسكني من صدري ويحسس علي طيظي
    في مره بقي زوجي رجع وهو معاه قال زوجي لي تعالي ارجلسي معانا شويه
    احسن صاحبي مسافر بكره

    xnxx نسوانجي - قصص سكس  - افلام سكس xnxx - xnxx  - تحميل فيلم نيك  - فيديونيك  - نيك محجبات xnxx  - تحميل سكس جامد  - مشاهدة صور سكس متحركه  .

    جلست لابسه روب بس مبين كل جسمي وكان الراجل بيبص لي حياكلني
    وانا نفسي فيه
    بعد السهره نموا زي كل مره قنت بعد زوجي مانام رحت الحمام ليته جاي ورايا
    ودخل وقفل الحمام قال ابوسك بس ارضع منك شويه
    قلت له زوجي يصحي قال ولا بعد بكره لما يصحي انا حاطط له منوم
    فرحت اوووووووووووووووووووووي
    قلت له يبعني ساعه كده
    قال 5 ساعات لما يصحي
    قلت له تعالي حجرة النوم احسن ناخدوا راحتنا
    رحنا وكانت ليله يلهوووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووو ووووي

    صور نيك بنات - تحميل نيك ساخن - سكس عرب نار - صور نيك عربي - ءءء سكس - سكسس - xnxx - تنزيل نيك اجنبي  - قصص سكس حكايات - تحميل سكس زنوج - قصص نيك عربي - xnxx  - تحميل نيك شراميط  - xnxx - xnxx- قصص سكس مكتوبة .