• القصة دي مستوحااة من قصة وشخصيات حقيقين ....
    اهلابيكوا يا حبايبي عاملين ايه دايما قاعد بتقرا طول اليوم قصص محاارم ومش لاقي حااجة واقعية وحقيقية تمثلك استني هنا عشان هنا حتلاقي الحقيقة .
    الوقت الحالي : ميدو : " مش مصدق اني أخيراً في حضنك وبتمتع بيكي لواحدي نفسي اكل الكس الاحمر ده حتت نفسي اقطع شفايفك دي والحسهم حتت نفسي أفضل ارضع في بزازك دي موقفش يا ماما انتي مش متخيلة انا مستني اللحظة دي بقالي اد ايه "
    منال : " اهههههه يا ميدو برااحة عليا متدخلهوش كله ده حيفرتكني "
    قبل ما اكملك اللي حصل عزيزي القارئ احب اعرفك بنفسي انا ميدو ٢٢ سنة في كلية حاسبات و معلومات وقبل ما احكيلك مشهد النيك مع امي xnxx حرجع بيك لورا شوية للفترة اللي حولتني من إنسان هادي ومنعزل الي واحد نيياك محااارم ...انا من عائلة متوسطة الحال عايش في اسكندرية مع عيلتي في محطة الرمل و من ٧ سنين ابويا توفي الشخص اللي كان بيعول العيلة والموضوع اثر عليا جدااا وعلي اختي روان ( ١٧ سنة بيضة وعنيها زرقة جسمها فلات وطيزها مشدودة بتلبس بنطلونات ضيقة بتخلي كسها وطيزها شبه ظاهرين وبزازها متوسطة ) واثر طبعا بشكل كبير علي امي بطلة الحدوتة منال (٤٧ سنة بيضة وشها فيه نمش وعينها سودة جسمها ملبن وعندها كرش صغير كده مزود انوثتها وطيازها بتمشي تتهز في الشارع وبزها مشدود وكبير ) .وطبعا ابويا كان هو اللي بيصرف علي البيت فبسسب كده امي نزلت تشتغل مدرسة( هي خريجة تربية قسم انجليزي) في مدرسة جمب البيت وشوية شوية بدأت تدي دروس ، وبعدوفاة ابويا بسنة ظهرت عمتي منار الشرموطة اللي كانت السبب في بدايتي في جنس المحاارم .منار ( ٣٧ سنة مطلقة حرفيا شبه البورن ستار في كل حاجة طويلة جداا لبسها الضيق والخريف اللي بيبين حلامات بزازها وبيبين فلقة طيزها .كلامها الكتير عن الجنس والرجالة وضحكتها اللي مليانة مرقعة )

    صور نيك امهات - افلام سكس مثيرة - افلام سكس اجنبية - مقاطع سكس عربي - نيك نار  - محارم اجنبي - سكس حريم - افلام نيك سمينات - سكس منازل - سكس شوارع - سكس في الصالة  .

    منار مزارتناش من ساعة ما ابويا مات
    صوت رن الجرس
    منااار : يووووه انتوا فين كل ده حتخلوني واقفة علي الباب كتييير .
    انا بفتح الباب : ايه ده ازيك يا عمتو عاش من شافك عاملة ايه
    منار : ازيك يا ميدو عامل ايه يا واااد كش عيب كل ده متجيش تسأل علي عمتك وخدتني بالحضن واستني علي خدي .طبعا زبي وقف زي الحديدة و خابط ف كسها المنفوخ جااامد ووشي مفعوص بين البنزين بتوعها وشوية وانزل لبني .
    منار:كبرت ياا واااد واحلويت واحشني اوي اومال فين اختك روان وفين امك ياا واد
    انا : جوه ف الاوضة يا عمتو حنده عليهم
    امي طلعت من اوضتها عشان تسلم عليها
    منال : ازيك يا حبيبتي فينك مش باينة
    منار:ازيك يا بت عاملة ايه مشغولة يا حبيبتي كنت بدور ع شقة حلوة ع البحر الفترة دي سامحيني
    منال : لا ولايهمك يا حبيبتي كل واحد مشغول في حاله هو من ساعت ما ابوهم مات وانا مفحوتة بيم المدرسة والدروس واديها بتمشي
    منار : حرام اللي عملاه في نفسك ده انتي لازم تشوفي دنيا يا حبيبتي وتعيشي شوية قبل ما قطر العمر يفوتك ده انتي حتة مش مهتمة بلبس ولا شكلك ينفع كده ده حتي سمير اللي كان كابس علي نفسك مات *** يرحمه انتي المفروض تفكي شوية ايه رايك تيجوا تقعدوا عندي في الصيف في شقتي الجديدة ع البحر
    منال : ملهوش لزوم بس يا حبيبتي مش عايزين نتقل..... بيقطع كلام منال صوت آهات وصريخ روان في الاوضة
    منال : فيه ايه يا ولاد
    روان مفيش حاجة يا ماما ده صرصار بس
    انا واقف ورا روان في اوضتها ونازل لحس في طيزها : مفيش حاجة يا ماما انا ضربته بالشبشب خلاص بعدها روان رفعت هدومها وطلعنا انا وهي وهي وشها محمر وبينزل عرق وهي سلمت ع عمتها ( حنعرف اللي حصل بين روان وميدو الجزء التاني ).
    منار : ازيك يا حبيبتي مالك عاملة كده ليه كل ده من صرصار .
    روان : أصله صرصار كبير اوي يا طنط
    منار بتبص ع زبي اللي شبه الصخرة : واااضح
    منار : استاذنكوا انا بقي لحسن لسه ناقله العفش امبارح للشقة الجديدة وحروح ارتبه
    منال : طب نتاخدي الواد ميدو معاكي يساعدني يا حبيبتي
    منار : انا مش عايزه اعطله وبعدين احنا داخلين علي فترة امتحانات
    انا : ولا عطلة ولا حاجة واهو بالمرة افك عن نفسي شوية .
    منار : مااشي ياحبيبي خلاص تعال معايا في العربية
    منال : ساعد عمتك يا حبيبي ومتتاخرش بليل السكس
    انا نزلت مع عمتي السلم وهي كانت نازلة ورايا وطيازها قاعدة بتتفرج وانا مش شايل عيني من عليهم فهي بصت علي ورا وضحكت وانا اتكسرت طبعا ودورت وشي فقامت قايلالي كبرت يا واد وبقيت شقي وضحكت ضحكة كلها شرموطة.... المهم نزلنا ركبنا العربية وانا ركبت جنبها
    هي : معلش يا ميدو يا حبيبي تاااني
    انا : مخلص بقي يا عمتو ...ولا يهمك وبكلمها وانا قاعد ببص علي بزازها ...هي شقتك دي فين .

    صور سكس سمراوات - نيك زوجات - مشاهدة افلام جنس - سكس عشاق  - نيك عنيف - سكس xxx - نيج امريكي - السكس العنيف - سكس هيفاء وهبي .

    منار : جليم علي البحر ...
    وانا طول الوقت قاعد ببص علي بزازها من غير ما اخليها تاخد بالي ...المهم روحنا وطلعت معاها في الاسانسير في الدور الرابع
    منار : اتفضل يا ميدو يا حبيبي خش برجلك اليمين
    واقعد ع الكرسي ده عقبال ما افتح الدولاب واجيب منه هدوم البيت واغير
    انا : دولاب
    منار : اه ده دولاب سابه صاحب الشقة القديم في اوضة النوم دولاب كبير كده
    انا : ماشي خدي راحتك
    بعد ربع ساعة ... انا : هي اتأخرت كل ده ليه .. فجأه سمعت صوت صويت جامد في الشقة ومنار بتقولي الحقني يا حودة انا اتزنقت في الدولاب
    انا دخلت جري لقيتها نصها الاولاني مزنوق في الدولاب وطيزها اللي طالعه ورجلها
    انا : ايه اللي جابك هنا بس كده
    منار: كنت بجيب الغويشة بتاعتي عشان وقعت مني ...المهم دلوقتي حتطلعني من الحوسة دي ازااي
    انا : ايه ده انا مش عارف اشيل الدولاب الداهية ده مفيش حل غير اني اشيدك
    انا قعدت أشد ومش عارف أشد ومش عارف
    منار : طيب شيل ألهدوم دي يمكن تعرف تشدني قلعني البنطلون ...انا انصدمت وهي بتقول الكلام وقلعتها البنطلون ولقيتها لابسة كلوت احمر ومردوده ع طيزها فقعدت اشيدها جامد من ورا وزبي قاعد بيحك جااامد في الكلوت جااامد وقاعد خاابط في كسها لحد ما جبت لبني وانا واقف بس شدتها ... منار بعد ما شدتها قالتلي شكرااا وعدتني بالحضن بس بصت علي هدومي وقالتلي
    منار : ايه ده يااا واد اللي عملته في نفسك يا موكوس كل ده من حك خفيف.. انا : اعمل ايه يا عمتو منتي اللي ملبن اصراااحة وجااامدة اوي
    منار قامت ضحكة ضحكة كلها مرقعة وقالتلي مينفعش تنزل كده طبعا وانا معنديش هدوم رجالي حنكر نغسل ده في الغسالة بعد ما نرتب العفش وتروح بكره
    انا : امي مش حترضي
    منار : سبها عليا وملكش دعوة بس وخد مني الترنح ده ...دخلت غيرت وانا مش بفكر غير في انتهاء الفرصة دي واني لازم انيكها انهارده باي شكل بعد اللي حصل ..قعدنا رتبنا العفش وبعد مخلصنا جبنا اكل من بره وكلنا وعمتي اتصلت علي امي وقالتلها اني حبات معاها عشان انا تعبان ومش قادر وهي وافقت ..

    افلام نيج اجنبي - سكس بنات سحاق - افلام سسكس - تنزيل نيك محارم - تحميل سكس شراميط - صور نيك مثيرة  - سكس فتاة وامها - سكس سود - قصص سكس  .

    المهم قعدنا نتكلم شوية في الصالة عن الدروس والبنات
    منار : انت يا واد مش مصاحب
    انا : لا يا عمتي خالص ده انا غلبان
    منار : فشر ده انت خسارة في البنت اللي حتصاحبها ده انت قمر ومحترم والف واحدة تتمناك
    انا : ده انتي اللي جميلة يا عمتي وتحفة
    منار : بس ياا واد بقي بتحرجني بعدها منار قامت وقالتلي يلا بقي عشان ننام الوقت اتأخر ( الساعة ساعتها كانت واحدة بليل ) .. انا دخلت علي السرير وهي راحت الحمام غيرت ولبست قميص نوم احمر ابن حرااام لازق علي طيزها و مبين فلقتها وحلامات
    بزازها وقالتلي اتأخر كده ونامت وقالتلي تصبح علي خير يا حبيبي قلتلها وانت من اهله ...
    انا بقي النوم طاير من عيني وقاعد بفكر ازاااي انكها فقعدت افرك زبي علي خفيف بين فلقتين طيزها وهي كل ده مش حسه ف انا اتجرات وكملت فرك لحد ما زبي وقف فنادي عليها وقولتلها يا عمتو انت لسه صاحيه اكتر من مرة ولقيتها مش بترد قلت دي اكيد فرصتي نزلت البنطلون وشفت طيزها الكبيره وكلها الاحمر اللي فوقيه شعر بسيط انا مستحملتش و دخلت زبي في كسها الاحمر وفضلت انيكها براحة وانا حاضرها وهي بتطلع آهات خفيفة وهي نايمة وانا ماسك في بزازها لحد ما كنت حسيبهم فطلعته بسرعة وجريت علي الحمام اجيبهم وانا مصدوم اناااا لسه مدخل زبري في كس عمتي ازاااي من شوية و نزلت لبن وطلعت لقيت عمتي قالعة ملط وقاعد في السرير
    منار : ده انت طلعت عنتييييل يااا وااد
    انا واقف مصدوم ومتنح ومش مستوعب وخي قامت شداني ورمتني علي السرير وقعدت علي زبي ومسكته دخلت في كسها وطلعت صوت شرموط وقالتلي ده انت حشوف اللي عمرك ما شفته انهارده يا ميدو ......
    يتبع في الجزء القادم.....

    تحميل xnxx - افلام xnxx - صور كس - صور سكس - صور سكس متحركة - قصص سكس - قصص محارم - قصص جنسية - نسوانجي - سكس - افلام سكس .


  • هذه قصة سكس محاارم حدثت معي شخصيا رفقة ابي الذي ناكني بكل قوة و هذا بعد اقل من عام من تطليقه امي و قد عرفت كيف انسيه جسم امي التي كانت حقا امراة كاملة الانوثة و اصبحت انا وابي نلتقي يوميا في غرفة النوم و ابيت في حضنه و انا العب بزبه . انا اسمي جميلة و انا اسم على مسمى فجسمي جد مثير و كل ما فيه سكسي و اعيش رفقة ابي بعد ان طلق امي منذ تسعة شهور حيث كثرت المشاكل بينهما و صارا يختصمان لاتفه الاسباب و لي اخ واحد اكبر مني يعيش في كندا و بهذا صرت انا و ابي نعيش سوية في البيت و اوضاعنا الاجتماعية لاباس بها فابي تاجر و اموره المادية على ما يرام .

    تنزيل سكس اخوات - سكس انجيلا وايت - تحميل فيديو نيك  - تحميل سكس مساج-تحميل xnxx - صور سكس فتيات - افلام xnxx - صور نيك - صور سكس سعودي - سكس محارم امريكي - سكس كيرفي .

    و حين طلق ابي امي لم يعد مثل السابق بل صار لطيفا معي و في كل مرة يحتضنني و كنت اشعر بدفئ كبير معه و احس بحنان صدره و كانني لم احتضن ذلك الصدر في صغري . و بدات انجذب ناحية ابي و افكر بالجنس و سكس محاارم معه بصفة تدريجية و اصبحت اترقب اي فرصة كي ارى زب ابي خصوصا و اني كنت اراقبه حين يلبس البيجامة و اراه من تحت بنطالها حين يكون دون لباس داخلي و كنت متاكدة ان زب ابي كبير مع العلم اني لم ارى ابدا الزب طوال حياتي و كنت غير معتادة على مشاهدة الافلام الاباحية .

    سكس زنا محارم - نيج شراميط - سكس منزلي - نيك طياز بنات - سكس صور - سكس نيك عائلي - صور نيك بنات - صور سكس طياز - افلام سكس سود - السكس  .

    و ذات مرة انتظرت حتى دخل ابي الى الحمام كي يغتسل و حاولت الاقتراب من الباب كي اختلس النظر على زبه و لكني فشلت في الامر ثم حولت فكرتي و صرت ادخل عليه غرفته في الليل و احضر له شاي بالليمون مثلما يحب و اغتنم الفرصة كي اقترب منه و احتضنه و اعبر له عن حبي و احيانا حين احتضنه احس بزبه يلامس فخذي فتزداد رغبتي في النيك و سكس محاارم معه لكني كنت ارى انه يعاملني بتلك الطريقة من باب الحنان لا غير .

    صور سكس نساء - شاهد نيك محارم - سكس محارم منزلي - اجمل نيك - تنزيل سكس عنيف -صور امهات عارية - مشاهدة سكس اجنبي- السكس المحارم .

    و صرت كالمجنونة بابي احلم بزبه في كل وقت و احيانا استمني في الليل و انا اتخيل ابي ينيكني و شكل زبه كيف يكون و تاتي الرياح بما لا تشتهيه السفن كما يقال المثل حين كنت ذات يوم في الغرفة و انا البس روب نوم خفيف و بلا ستيان و كيلوت حتى دخل علي ابي و زبه منتصب يرفع بنطال البيجامة و شعرت بنشوة غريبة حين اقترب مني و احتضنني ثم قبلني قبلة في خدي و كانت انفاسه عالية على غير العادة و كان عندي احساس انه يشتهيني في سكس .

    تحميل سكس - سكس امهات - سكس محارم - افلام سكس - صور سكس - قصص سكس - تحميل نيك .




  • (الجزء الاول)

    مر علي ابطال القصة 3 سنين و حصل احداث كتير منهم (جواز بودي من امل و كتبتلو الكافيه باسمه و هو خلاه مطعم و كافيه وبقي مطعم مشهور جدآ و بطل ينيك اي حد غير مراته أمل ، جواز رحاب من فارس و خلفت مروان عنده سنه، هدي دخلت في غيبوبة من بعد موت جوزها حسن و لما عرفت انه متجوز عليها الغيبوبة دامت 7 شهور و فاقت بعد كدا، سماح اهلها عرفو ان جوزها مات فجوزوها واحد من قريبها من البلد بتعتها في الصعيد، عبير شقتها بقيت عبارة عن بيت دعارة، كل اسبوع تعمل حفلة نيك و مخدرات و تجيب شواذ و شراميط و ديوثين اللي بيجيبه مراتتهم معاهم)
    المشهد في الكافيه و انا واقف بشوف الدنيا ماشية ازاي
    انا: حماده.. حماده
    (حماده المتر بتاع المكان شاب في العشرنات)
    حماده: ايوة يا كبير
    انا: شوف طربيزة 17 و خالي بالك معاهم عشان دول زباين مهمين
    حماده: حاضر يا كبير
    طلعت المكتب بتاعي و اللي هوا يعتبر في الدور التاني و جوا المكتب شباك ازاز كبير اقدر اشوف المكان منه و جوا المكتب شاشاة كبير موصلة بكميرات المكان جوا و برا
    دخلت قعدت علي المكتب و سرحت في اللي حصل زمان
    (فلاش باك من تلات سنين لما ابويا اتوفي)
    فوقت لاقيت نفسي علي سرير في المستشفي و في ايدي محلول و دماغي وجعاني ومصدع جدآ
    انا: اااه دماغي اااه انا فين انتو ياللي هنا
    (دخلت ممرضة الاوضة عندي)
    الممرضة: اهدي اهدي انت لسه تعبان ارتاح
    انا: ااه ايه اللي حصل ااه
    الممرضة: فقدت وعيك من يومين
    انا افتكرت ان ابويا اتوفي و اتفزعت و كنت عايز اقوم
    انا: انا لازم اخرج حالآ ابويا فين اوعي
    الممرضة: اهدي والد حضرتك اتوفي و بقيت اهلك اخدو يدفنوه
    انا بعياط: انا السبب يا رتني ما كنت طلعت انا السبب، اااه سامحني يابا سمحني انا السبب
    الممرضى خرجت و نادت علي الدكتور و جايه
    الدكتور: اهدي اهدي يا عبدالرح**
    انا: انت تعرفني
    الدكتور: لا بس المحفظة و البطاقة و فونك في الامنات و انا شوفت اسمك في البطاقة
    انا: كان... كان في واحده معاي لما جيت المستشفى فينها
    الدكتور: اغمي عليها و فاقت قبلك بيوم و مشيت من المستشفى
    انا: مين اهلي اللي جو هنا و هما فين
    الدكتور: اخدو المرحوم و سافرو بيه يدفنوه
    انا: طيب انا عايز امشي
    الدكتور: لو اتحسنت علي بليل هكتبلك علي خروج
    (نرجع من الفلاش باك)
    فوقت من سرحاني علي صوت فوني بيرن و كانت امل
    انا: ألو ايوة يا حبيبتي
    امل: انت لسه في المطعم
    انا: ايوة انتي فين
    أمل: في صالون التجيمل
    انا: خلاص هاعدي عليكي و نروح باي
    قفلت مع أمل و لبست الجاكت بتاعي علي التيشرت و خرجت ركبت العربيه و رحت صالون التجميل و نزلت من العربية و كنت داخل و كان( كريم) بتاع الامن قاعد

    افلام نيك - افلام سكس - ءىءء - افلام سكس محارم - تحميل افلام سكس - سكس - السكس - ءىءء - نسوانجي - xnxx - xmxx - xzxx .

    انا: كيمو اخبارك ايه
    كريم: تمام يا رايس عيشين علي حسك
    انا: حبيبي يا كيمو
    دخلت و كانت أمل في الرسيبشن و جات عليا بستني من شافيفي بوسة سريعة
    انا: يخربيتك قلتلك بلاش تعملي كدا الناس حولاينا
    أمل: وايه يعني مش مهم الناس جوزي و حبيبي و انا في الصالون بتاعي وانا حورا
    انا: مجنونه انتي و هتودينا في داهية، يلا بينا
    طلعت انا و أمل ركبنا العربية روحنا الڤيلا الصغيرة بتاعتنا
    (الڤيلا عبارة عن دورين تحت صالون كبير وجوا مطبخ واسع جدآ و جمب منو حمام مقسوم اتنين، و في كل حته في الدور الارضي فيه أنتريه وطربيزة و في مكتب بتاعي هوا عبارة عن مكتبة و في مكتب في النص ، وجمب المطبخ في اوضتين واحدة بتنام فيها وردة الشغالة بتاعتنا طول الاسبوع و في الدور التاني 5 غرف و اكبر اوضة فيهم بتاعتي انا و امل و فيها حمام خاص بالاوضة، وفي تحت الڤيلا بدروم لغسيل الهدوم و نشرها و كويها، و في ركن فيه السفرة قريب من المطبخ
    ، ركنت العربية و دخلنا الڤيلا
    أمل: شهد يا شهد
    (شهد الشغالة بتاعتنا 19 سنه بزازها كبيرة مش ماشي مع سنها، طيزها وسط بيضة 157 سم شعرها بني و عنيها بني ، امها وردة جابتها تسعدها معاها في شغل البيت)
    جات شهد من المطبخ
    شهد: تحت امرك يا ست هانم
    أمل: يا شهد قولتلك مية مرة بلاش ست هانم دي اسمي مدام امل عادي
    شهد: معلش يا ست هانم، قصدي يا مدام أمل
    أمل: ما علينا أطلعي فوق حضري الحمام ليا انا و بودي
    شهد: حاضر يا مدام أمل
    بعد خمس دقايق طلعنا انا و أمل اخدنا دوش و قعدنا علي السرير و انا سرحت و بفتكر ايام زمان
    أمل: مالك سرحان في ايه
    انا: في ازاي انتي وقفتي جمبي و استحملتيني و خلتيني اعدي فترة الإكتئب دي
    أمل: زي مانت حبتني و وقفت جمبي و طلقتني من شريف
    انا: انا هنزل اقعد تحت شوية عشان مش جايلي نوم
    أمل: لا انا تعبانة اوي سيبني النهاردة و عايزة انام تصبح علي خير يا حبيبي
    انا: وانتي من أهل الخير يا روحي
    نزلت تحت قعدت في الصالون قدام ال Tv و بقيت اتفرج وانا سرحان و افتكرت لما
    (فلاش باك بعد ما خرجت من المستشفي)
    سفرت محافظتنا، و روحت البيت بتاعنا و دخلت لاقيته فاضي و محدش موجود قعدت في الصالة و انا بدمع لاني السبب في موت ابويا و لو كنت مشيت و مطلعتش مع سماح فوق كان زمان ابويا عايش لاكن هوا قدره كدا، وسط تفكيري دخلت رحاب
    رحاب: انت جيت امتي
    انا: من نص ساعه كنتي فين و امك فين
    رحاب: ماما لما سمعت الخبر تعبت في المستشفي و انا معاها من يومين و جيت اخود الفيزا عشان نسيتها
    انا: هي حصلها حاجه
    رحاب: لا بس هي لما سمعت الخبر مقدرتش تستحمل و تعبت
    انا: مين اللي دفن الحج **** يرحمه
    رحاب: عمامك جو و دفنه و انت كنت تعبان في المستشفى صحصح انت ازاي كنت هناك وقت تعب بابا و انت كنت في شرم الشيخ
    انا: انا السبب يا رحاب انا السبب
    رحاب: اييه انت السبب ازاي يعني فهمني
    انا بدمع: سماح.... كنت معاها يوم الليي.....
    (بعيط و مش ماسك نفسي)
    رحاب بتعيط و دموعها غرقت وشها و بقي احمر زي الدم
    رحاب: ليه.. ليه عملت كدا يعني ملاقتش غير مرات ابوك اللي تعمل معاها كدا حرام عليك ليه بس ليييه (حطت اديها علي وشها و بتبكي اكتر)
    انا: قلتلها بلاش مكنتش عايز كدا بس هي اللي كانت مش عايزة تسبني صدقيني يا رحاب انا مكنتش عايز دا يحصل
    فون رحاب رن و كان الدكتور اللي مسؤل عن امي و متابع معاها
    انا مسكت الفون و رديت عشان رحاب مش قادرة ترد من العياط
    انا: ألو مين معاي؟

    سكس - xnxx - صور سكس شراميط - قصص سكس محارم - تحميل سكس نار - السكس - سكس اخوات جديد - سكس محارم نار - تحميل نيك - سكس امهات محارم - سكس امهات خليجية .

    الدكتور: حضرتك انا الدكتور اللي مسؤل عن مدام هدي فين استاذة رحاب
    انا: انا اخوها في حاجه حصلت
    الدكتور: مدام هدي فاقت و كانت عايزكم معاها ممكن تاجي انت و استاذة رحاب عشان شغالة تقول عايزة ولادي من لما فاقت
    انا: حاضر حاضر يا دكتور انا جاي حالآ
    رحاب كانت هديت شوية و ساكته
    انا: رحاب امك فاقت من شوية و الدكتور قلنا انها عايزانا دلوقتي يلا بينا
    رحاب: هغسل وشي و جايه
    نزلنا انا و رحاب و رحنا المستشفى اللي فيها امي
    ولما امي شفتنا بقيت تبكي وهي علي السرير و فردت درعتها لينا انا و رحاب و دخلنا في حضنها و هي فضلت تقول
    هدي: انتو اللي بقينلي من الدنيا اوعه تسبوني خليكم جمبي
    انا: خلاص بطلي عياط طيب احنا جمبك اهو بلاش عياط عشان غلط عليكي
    الممرضة من عند الباب: اسفة حضرتكم بس في واحد هنا عايز يقبلكم بيقول انو المحامي بتاعكم
    انا: خليه يدخل
    المحامي اسمه فريد و هو محامي العيلة و مسؤال عن كل حاجه تخص الاملاك و القواضي واي حاجه تخص الميراث
    فريد: ألف سلامة عليكي يا مدام هدي و البقاء * وداه طبيعة الدنيا ناس بتمشي و ناس بتاجي، انا عارف ان مينفعش اتكلم في الكلام دا دلوقتي بس لازم اعرفكم الاملاك اللي الحج حسن * يرحمه كان موصيني اعرفكم بيها و انتو كلكم موجودين مع بعض
    انا: مش وقته يا استاذ فريد انت مش شايف ان احنا في مستشفي
    هدي: خلاص يا بودي خليه يقول طلاما جيه و خلاص اتفضل يا استاذ فريد
    فريد قعد علي كرسي و فتح الشنطة اللي معاه و طلع منها دفتر فيه اورق
    فريد: اول حاجه العمارة اللي حضرتكم قعدين فيها فهي نصها باسم رحاب و نص باسم مدام هدي و بالنسبة ليك يا عبدالر*** فا الحج كان كتبلك الارض كلها باسمك و العربية بتاعته باسم رحاب، بس هوا كان موصيني محدش يتصرف في اي حاجة و تفضله مع بعض و لو اتزنقته جامد اتصرفه فيهم بس بعقل و في 400 ألف جنيه في البينك هو خصم منهم 100ألف باسم مدام سماح
    هدي: سماح؟ سماح مين دي
    انا: مش وقته يا استاذ فريد بعدين بعدين
    هدي: استني يا بودي مين سماح دي و 100 ألف ايه اللي باسمها؟
    فريد: مهو دا الموضوع اللي الحج عدل الوصية عشانه من سنة كتب الشقة اللي في إسماعلية و 100 ألف باسم مدام سماح مراته التانيه
    هدي: انت بتقول ايه حسن اتجوز عليا لا لا اكيد في حاجة غلط حسن اتجوز عليا انا ازاي و ليه اااه قلبي ااه
    هدي فضلت تتتفس بصعوبة و فقدت الوعي
    انا: هدي هدي امي فوقي فوقي، دكتور يا دكتووور
    دخل الدكتور و طلعنا كلنا من الاوضة و دخل هوا و الممرضة جوا
    انا برا الاوضة: يا*** بلاش تاخود امي كمان هي اللي فضلالي من الدنيا (و الدموع مغرقة وشي و رحاب بتبكي بس و فريد المحامي بهديني و يهدي رحاب،

    سكس - xnxx -xnxx - xnxn - xmxx - xbxx - xzxx - السكس - سكس محارم - نسوانجي - سكس مصري - مقاطع سكس امهات - سكس اخوات عائلي - قصص سكس ساخنة .

    بعد ربع ساعة الدكتور خرج من الاوضة و كلنا جرينا عليه
    انا: طمني يا دكتور امي كويسة صح كويسه قول انها كويسه
    الدكتور: اهدي اهدي هي كويسه بس دخلت في غيبوبة و للاسف هننقلها العناية المركزة، هو ايه اللي حصل انتو قولتلها حاجه زعلتها
    فريد: للاسف ايوة
    الدكتور: اكبر غلط اللي عملته داه كان المفروض تستنه علي ما تطلع من المستشفى علي الاقل عشان تقدر تستحمل الخبر و شكله خبر وحش جدآ لدرجة انها تدخل في غيبوية، يا ريت تبعدو عنها المشاكل و الزعل و حولو تقوللها اخبار كويسة و إجابية
    رحاب: انا هفضل معاها هنا و مش همشي غير لما تتحسن و تخرج معاي
    الدكتور: ملوش لزوم هي هتدخل العناية المركزة يعني مش هينفع تدخلي معاها تقدري تاجي بكرا تطنمني علي صحتها بس انا شايف قدمها فترة علي ما تطلع من الغيبوبة اللي فيها، بعد اذنكم
    (نرجع من الفلاش باك)
    انا: شهد يا شهد
    جات شهد من المطبخ و كانت هدومها مبلولة و في بلال علي صدرها و مخلي بزازها واضحة اوي
    شهد: تحت امرك يا بيه
    انا: يا شهد قولتك بلاش بيه دي انا مش كبير اوي كدا و انا مش بحب الكلام دا
    شهد: ميصحش يا بيه
    انا: مش عايز اسمع بيه تاني انا اسمي عبده او بودي عادي فاهمة متزعلنيش منك

    سكس - xnxx - تحميل سكس - صور سكس - صور نيك - قصص سكس - افلام سكس .

    شهد: حاضر يا... ع عبده
    انا: اهو كدا اعمليلي ناسكفيه بقي
    شهد: حاضر
    دخلت شهد المطبخ و رجعت بعد خمس دقايق و معاها النسكافيه و كانت بتميل قدامي تحط الصنية وانا شوفت كل شق بزازها او نص بزازها بمعني اصح، و ركزت فيه، هي خدت بالها اني مركز في بزازها اتعدلت بسرعة و اتكسفت
    شهد باصة في الارض: اي خدمة تاني
    انا: لا خلاص روحي انتي
    مشيت شهد بعد ما قادت نار فيا و هيجتني جدآ شربت نص المج بتاعي و طلعت عند أمل و كانت نيمة و لابسه قميص نوم شفاف عليها و مبين كل مفاتن جسمها، دخلت جمبها و لازقت فيها و ايدي بتحسس علي بزازها
    أمل فاقت و حست بيا: بلاش يا بودي النهادرة
    انا: ليه انتي وحشاني اوي
    أمل: مش هينفع
    انا فهمت ان أمل عندها الدورة و مش هينفع انيكها النهارده و بكرا برضو
    انا: يعني افك عشرة ولا ايه
    أمل: معلش بقي يا حبيبي حاجه مش بايدي
    أنا في بالي: يخربيتك يا شهد وبيت بزازك اللي مهيجاني
    نمت و انا هايج و تعبان
    (الساعة 9:00 الصبح)
    أمل: اصحي يا بودي قوم يلا يا حبيبي
    انا: في ايه يا أمل
    أمل: اصحي يلا عشان نفطر
    انا: لا لا سبيني انام مش قادر اقوم
    أمل: يعني مش هتفطر
    انا وبلف الناحية التاني: لا مش جعان دلوقتي
    أمل نزلت و انا كملت نوم
    صحيت بعد مدة بصيت في الساعة كانت 10 الصبح
    انا: شهد يا شهد
    جات شهد من تحت و خبطت علي الباب و سمحتلها تدخل
    شهد: ايوة يا.. عبده
    انا: بوقلك ايه حضريلي الفطار علي ما اخود دوش و اجي
    (شهد متنحة عند الباب و لسه واقفة)
    انا: شهد انتي يا بنتي
    شهد: ايوة يا بيه قصدي يا عبده حاضر هنزل احضرلك الفطار و نزلت وهي مكسوفة اوي
    نزلت شهد و كنت بشوفها مركزة في ايه لاقيت زوبري قايم و عامل خيمة في البنطلون
    انا بكلم زوبري: ديمآ فاضحنا كدا
    دخلت الحمام اخدت دوش و غيرت هدومي و نزلت تحت عند السفرة، وشهد بتحضر الفطار وانا مركز في جسمها اللي لسه واخد بالي منه
    انا: هي أمل مش موجودة ولا ايه
    شهد: الست هانم نزلت الصالون عشان في ادوات جديدة هتسلمها بنفسها
    انا: طيب اقعدي افطري معاي
    شهد: ميصحش يا بيه
    انا بشد شهد من اديها: اقعدي بس
    شهد بتبعد عني: بعد اذنك يا بيه انا هشوف الشغل اللي ورايا
    شهد دخلت المطبخ و هي مكسوفة جدآ
    خلصت فطار و دخلت المطبخ عشان اقول لشهد تعملي نسكافيه، دخلت المطبخ و كانت شهد بتغسل مواعين في الحوض و مش واخدا بالها مني، دخلت و لازقت فيها من ورا و هي اتخضت مني
    شهد: في ايه يا بيه انت بتعمل ايه
    انا بلزق اكتر في شهد و ايدي علي خصرها
    انا: كنتي بتبوصي علي ايه فوق يا بت
    شهد: بلاش يا بيه انا هنا عشان الشغل بس
    انا: مش قادر انتي عجباني اوي يا شهد
    شهد: عشان خاطري يا بيه بلاش (وبتنزل ايدي من علي وسطها)
    سمعنا صوت وردة ام شهد برا، بعدت عن شهد و رحت عند التلاجة
    وردة من عند اول المطبخ: صباح الخير يا بودي (وردة 40 سنه بيضة بزازها وسط طيزها كبيرة 157 سم)
    انا: صباح الخير يا ام شهد اعمليلي نسكافيه و هاتي المكتب بتاعي
    طعلت من المطبخ و دخلت المكتب بتاعي و قعدت افتكر ايام لما دخلت في فترة إكتئب و أمل فضلت تدعمني و تسأل عليا و عدت معاي فترة الإكتئب اللي دامت سنه وقررت اتجوز أمل و كانت عايزة تكتبلي كل حاجه بأسمي لاكن انا خدت الكافيه بس و قدرت خلال سنتين احوله مطعم و كافيه و بقي من اشهر المطاعم علي مستوي المحافظة
    وسط تفكيري وسرحاني جات وردة و معاها الناسكفه
    وردة: بودي النسكافيه بتاعك
    انا: ماشي يا ام شهد تسلم ايدك
    كنت هتصل بهدي عشان اعدي اقعد معاها، وقلت اروح علي كدا مش لازم اتصل هي كدا كدا في البيت دلوقتي
    لبست هدوم خروج و نزلت ركبت العربية و وصلت البيت بتاع هدي كان معاي المفتاح بتاعي من بدري فتحت بيه و دخلت لاقيت حاجه غريبة بتحصل واد سنه يمكن 19،20 سنه زانق هدي و نازل فيها تقفيش...
    يتبع


  • معلش المقدمه هتكون طويله شويه بس عشان يبقا فيها كل التفاصيل
    انا يوسف من احدي بيوت مدين السويس اعيش انا و امي و اخواتي الاتنين
    امي(زينب ٤٥ سنه ١٦٨سنتي بتشتغل مديره في بنك )
    اختي الكبيره (نهي ٢٥ سنه ١٧٠ سنتي مخطوبه و خريجه كليه حقوق بس مش بتشتغل )
    اختي التانيه ( ليلي٢٣سنه ١٦٥ سنتي خريجه كليه اعلام بتشتغل في جريده لسا مبتدأ)
    بابا بقا اتطلق هو و ماما و راح اتجوز واحده تانيه و سافروا و منعرفش عنه اي حاجه غير الفلوس ال بيبعتها لينا كل اول شهر و عنده اخين و اختين بس عايشين في اسكندريه تقريبا منقطعين عنهم مش بنشوفهم كتير
    احنا زي ما قولت عايشين علي الفلوس ال بابا بيبعتها لينا كل اول شهر و عندنا قطعه ارض بيجلنا منها بردوا فلوس و عندنا عربيه جابتها عشان المظهر العام و يردوا عشان لو حصل حاجه تعرف تتحرك امي اشترتها من فلوسهاو كانت بتحوش من الفلوس التانيه
    احنا ساكنين في بيت تالت أدوار كل دور شقتين احنا عايشين في الدور التاني و باقي الشقق فاضيه ليا انا و اخواتي عشان لما نيجي نتجوز في لكل واحد شقه هو حر يعمل فيها ال هو عايزو
    المهم حياتنا عاديه جدا امي بتصحيني الصبح عشان انزل اروح المدرسه و بتصحي اخواتي و بيعملوا فطار و بنفطر و بعد كده بننزل انا و امي و اختي ليلي عشان كل واحد فينا يروح الشغل او المدرسه و بتفضل اختي نهي في البيت او بتنزل تجيب طلبات للبيت و بعد كده بنرجع كلنا بتكون نهي حضرت الغدا نتغدا و بعد كده يا بنخرج سوا يا بنقعد كل واحد في اوضته لحد ما ننام و نصحي نبدأ يوم جديد
    الجزء الأول​
    بيبدأ اليوم علي صوت امي بتصحيني و بتهزني جامد عشان افوق اروح المدرسه
    امي : يصحا يا يوسف عشان تفطر تروح المدرسه
    انا : يا ماما سبيني يا ماما عايز انام مش لازم اروح النهارده يعني
    امي : ليه هو ال مش لازم قوم يا ولا متعصبنيش
    انا : ييي حاضر قايم اهو الواحد ميعرفش ينام في البيت ده خالص
    كل ده و انا نايم علي بطني و مستغطي و مكنتش شايفها جيت اقوم و بعدل نفسي و (انا بطبيعتي لما اجي انام بنام بالبوكسر بس )
    بشيل الغطا من عليا و ببص لقيت امي بتبصلي و تضحك فا ببص علي مكان ما هي باصه لقيت زبري واقف زي الحديد و عامل خيمه و باين من البوكسر انا طبعا اتحرجت جامد و وشي جاب الوان فا ببصلها لقيتها لسا بتضحك و بصالي و بتقولي و ال*****و كبرت ياولا و سابتني و مشيت طلعت من الاوضه عشان تصحي اخواتي و تعمل الفطار
    انا قومت وراها دخلت الحمام غسلت وشي و طلعت روحت الاوضه لبست تيشرت و بنطلون و طلعت من اوضتي ببص ملقتش حد من نهي وليلي صحي قمت دخلت علي امي المطبخ لقيتها لبسه جيبه رمادي لحد الركبه و ضيقه عليها اوي و مبينا طيزها كبيره بغباوه و قميص ابيض و جاكت فوقه و الاتنين أضيق من بعض و مبين بزازها و لا كانها لبسه حاجه و تشوفهم تحسهم بطيختين مدورين عايزين بتاكلوا اكل المهم و دار الحوار كا الاتي :
    انا : ايه يا زينب في ايه زينب بتصحيني انا وتسبيهم هما نايمين يعني
    امي : زينب ايه يا رمه ما تتكلم عدل ياولا بعدين انا دخلت صحتهم هما لسا نايمين
    انا :و مألوا يعني لما اقولك يا زينب ونبي اخلي زوزو في الدنيا ياخواتي ايه العسل و القمر ال عايش معانا في البيت ده يا ناس
    امي: بس يا بكاش بردوا هتروح من المدرسه متلفش و تدور كتير
    انا :دايما قفشاني كده بس بردوا مزه
    امي : امشي من هنا يا وسخ و روح صحي اخواتك امشي
    انا :حاضر بس متزقيش بردوا بتبقي مزه و قمر حتا و انتي متعصبه و ديتها بوسه في خدها و طلعت اجري
    دخلت علي اوضه ليلي عشان اصحيها ( ليلي دي انتي ال أكبر علي طول الوسطانيه يعني) ببص عليها لقيتها نايمه و لبسه هوت شورت مبين اكتر ما انه مداراي و تيشرت كات و بزازها شبه طالعه منه و كانت نايمه علي بطنها انا بصيت للموقف برقت دقيقتين تالته لحد ما استوعبت ببص لقيت زبري واقف هيخرم البنطلون و يطلع ينط عليها بس فوقت و ركزت كويس و افتكرت انها اختي و مينفعش اعمل حاجه زي كده قمت دخلت عليها و بدأت اصحيها
    انا : انتي يا زفته انتي قومي مش ماما صحتك قومي يلا عشان تفطري و تروحي الشغل

    xnxx - صور بزاز - صور كس - سكس محارم عربي - تحميل سكس مصري - تحميل افلام سكس - افلام سكس محارم - سكس اخ واختة - سكس عائلي محارم .

    ليلي: يا يوسف بس بقا يا يوسف سبني انام
    انا : قومي بدل ما اقومك بطريقتي
    ليلي : .........
    انا : كده طيب
    روحت جبت ازازه مايه ساقعه و روحت دلقتهاعليها وهي نايمه
    و اووووف يا جدعان علي المنظر المايه طبعا غرقت التيشرت و كل حاجه لقيت بزازها بانت و حلمتها بارزه من التيشرت و هي بزازها اصلن يعني ولا كبيره و لا صغيره بس ملينين اوي تحس انك طول الوقت عايز تمسكهم و تقعد ترضع فيهم بس متسبهمش تاني لكن طيزها كانت كبيره و مدوره و مشدوده لفوق كانت حاجه كده تخليك تتمنا انك تبقي الكرسي ال هي بتقعد عليه عشان تتبسط براحتك بيها
    بعد ما دلقت الميه طبعا هي قامت بتزعقو تصوت من عشان الميه بصراحه كانت ساقعه تلج و انا طبعا مش محتاجه كلام طلعت اجري
    و روحت علي اوضه اختي نهي بقا عشان اصحيها و نهي بقا جسمها حاجه كده رانيا يوسف من الاخر الفرق بينهم نهي افتح بسيط و بزازها ملينين و كبار عنها روحت بقا اصحيها و لسا بقولها اصحي يلا يا نهي عشان تعملي الفطار مع ماما عشان ننزل و لقيت شبشب في وشي:rolleyes:
    انا وقفت مصدوم و روحت مزعق معاها و بصوت عالي و ماما جت عشان تشوف في ايه بقولها اني نهي جي اصحيها حدفت عليا الشبشب و انا معملتش حاجه و بعمل نفسي بعيط و كل ده حصل طبعا عشان و انا جي اصحيها قمت مسكت فرديت طيزها وضربتها عليها ضربة لسوعتها بجد قامت حدفت الشبشب عليا
    المهم بعد ما امي خلاص قومت نهي و عملوا الفطار و فطرنا قمنا لبسنا و نزلت انا و امي و ليلي و نهي فضلت في البيت طبعا بقا انا بعمل نفسي بروح المدرسه بس بذوغ منها و اروح قعد مع زميلي علي القهوه اشرب كوبايه الشاي أو القهوه معاها السجاره ولا الشيشة بس مش طول الوقت و اخلص معاهم واخد بعدي و اروح مع معاد مرواح المدرسه جيت اليوم ده و عادي روحت المدرسه و زوغت منها بس ملقتش زميلي ال بعض معاه صحبي اسمه زياد طول الوقت بنبقا مع بعض لما روحت ملقتوش قعدت شويه و بعدها اخدت بعدي و قولت اروح و اقولهم طلعت بدري روحت البيت و دخلت ملقتش نهي قولت يبقا نزلت عشان تجيب حاجات للبيت فدخلت خدت دش و طلعت دخلت اوضتي و قولت انام لحد ما حد يجي نمت و صحيت علي صوت الباب بتاع الشقه بيتفتح قولت يبقا نهي رجعت فا فضلت مكمل نوم بس في نفس الوقت صاحي حاسس ال بره شويه و سمعت صوت باب الحمام بيتفتح و بعدها بشويه مش كتير بس بردوا مش قليل سمعت صوت اااااااااااااه جامد فا انا طبعا خوفت قولت ليكون نهي اتزحلقت ولا حصلها حاجه روحت جري علي الحمام و هنا كانت صدمت عمري ..........اشوفكوا الجزء الجي

    سكس امهات - سكس فيديو - نيك عربي - قصص سكس  - قصص نيك  - قصص سكس عربي - قصص محارم - صور محارم - صور سكس متحركة - صور سكس عربي - صور سكس .

    .خلاص خلاص زمانكوا عايزين تولعوا فيا مش بعد كل ده هسكت في اهم حتا خلاص
    روحت علي الحمام جري عشان اشوف في ايه و وقفت قدام الحمام بقيت عامل زي التمثال مش مصدق ال انا شايفه بعنيا ببص لقيت امي نايمه علي ارض في الحمام و نايمه علي ضهرها و دي كانت اول مره اشوف اني بالشكل ده و ادقق في تفاصيلها كده بزازها كانوا كبار اوي و كسها لونه وردي و منفوخ شويه و طيزها رغم أنها نايمه علي ضهرها بس اي حد يشوفهم لازم يقول عليهم جوز شلت نفسك تتنط عليهم المهم و لقيت نهي نايمه عليها و بتقفش في بزازها وبتقرص حلمتها و ايديها التانيه على كسها عالشفرتين والزنبور و ماما كل ال عليها اااااااه اااااااه اااااااه كمان يا نهي دخلي صوابعك جوة كس امك اااااااه اااااح اوووووف اوووووف بيحرقني موووووت ونهي قامت على كس أمها تلحسه وتدخله في بوقها وأحلى آهات و عامله يالهوي كسي بيحرقني موووووت اوووووف اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اااااح اوووووف اااااااه مش قادرة لغاية منزلت عسلها علي وش نهي راحت قامت علي طول من غير كلام و عدلت نفسها و نيمت نهي علي ضهرها علي طول من غير اي كلمه وفتحت رجليها وبان الكس الوردي كس صح الصح بتاع واحدة 26 سنة يعني لسه بخيره وعسله ونزلت عليه مص ولحس فى الزنبور والشفرات ونهي ماسكه بزازها وتقفش فيهم و عامله تقول لماما اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اوووه اوووووف كسي بيحرقني موووووت يا ماما كمان الحسي اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اااااااه اوووه اااااح اوووووف اااااااه مش قادرة هجيب يا ماما هجيب وراحت ماسكة دماغ أمها وحشراها في كسها جامد وفضلت تحرك كسها يمين وشمال وفوق وتحت لغاية منزلت عسلها بردوا بس المره دي بقا لقيت امي قمت فتحت بوقها و قعدت تشرب من ميه نهي و تلحس في كسها جامد لحد ما شربت كل ميتها و طلعت علي نهي و مسكت شفايفها و نزلوا تقطيع في بعض بوس يجي عشر دقايق و بعد كده قاموا و راحوا خدوا دش و كل ده و انا واقف و زبري هينط من البنطلون هموت و انيكهم هما الإتنين بعد ال شوفته ده بس اول لقيتهم خلاص طالعين اتسحبت براحه و روحت علي اوضتي جري و نمت علي السرير عشان لو حد دخل و نزلت تحت الغطا و انا مفيش قدامي غير صورتهم هما الإتنين و انا فوق بعض محستش بنفسي غير و انا ماسك زبري و نطرهم علي صورتهم و انا بتخيل اني بنكهم و اول ما حسيت اني الباب بتاع الاوضه بيتفتح و امي داخله فا طبعا اتفاجت اني موجود و نايم قامت طلعت براحه من غير ما تعمل صوت عشان مصحاش يعني و انا بالي

    صور نيك - افلام سكس محارم - تحميل نيك - سكس امهات - سكس محارم - سكس - سكس جديد - تحميل سكس .

    (خايفه من ايه ما انا شوفت كل حاجه خلاص ) و اول ما طلعت بقا بدأت اجمع كل ال حصل و بقا في يجي ميه سوال في دماغي و عمال افكر طب ازاي و ايه ال وصلهم لكده و ازاي ماما توافق انها تعمل كده مع نهي عادي طب و يا تري ليلي كمان عارفه ولا بردوا زي متعرفش حاجه كل ده كوم و اكتر فكره كانت في دماغي و مش عايزه تروح اني بعد ما شوفتهم هما الإتنين كده مش هرتاح غير و انا حشر زبري في كسسهم هما الإتنين بس بردوا ارجع و اقول ازاي دي امي و اختي ازاي اعمل كده و ارجع تاني و اقول ما انا الاتنين نزلين دعك في بعض و محصلش حاجه يعني جت عليا و فضلت علي الحال ده بفكر في كل ده لحد ما روحت في النوم بعد صدمه ال شوفته و تعب اليوم قمت روحت في النوم و مصحتش غير علي صوت ماما بتصحيني عشان نتغدا ..........................
    لو الجزء و القصه هتعجبكم اكتبولي في الكومنتات و انا هبدا انزل جزء كل يوم او يومين بالكتير
    و في الجزء الجي بقا هنشوف يوسف هيعمل ايه و هيقول ل نهي و زينب علي ال شافه ولا هيعمل ايه و هيقدر يوصل لامه و اخته فعلن و هيعمل ال هو عايزه و لا هيعمل حاجه تاني

    الجزء الثاني​
    اول حاجه عايز اشكر الناس ال عجبتها القصه و شجعوني علي اني اكملها رغم اني الاقبال عليها مكنش اوي بس قررت اكملها للاخر عشان ال قالوا انهم حبين و عايزين يعرفوا آخرها و اخر حاجه احب اشكر اي حد فدني بنصيحه او اي حاجه عشان القصه تبقي احلي و اوعدهم بالاحسن في الأجزاء الجايه
    احنا و قفنا في الجزء ال فات لحد ما يوسف شايف اخته نهي و امه زينب و بقا مش عارف يعمل ايه معاهم و راح في النوم و صحي علي صوت امه بتصحي عشان الغدا..........
    امي: اصحا يلا يا يوسف ليلي اختك جت قوم يلا عشان نتغدا
    انا : قايم حاضر اهو
    لسا بفتح عنيا لقيت امي قعده جمبي علي السرير و لبسه حاجه كده شبه الفستان بس للبيت و مفتوح من ناحيه الصدر و مبين لحد الفرق بتاع بزازها بركز اكتر لقيتها فرده شعرها علي غير العاده و حتا ميكئب خفيف و رشه برفان راحته كانت تهبل بصراحه تقولش عروسه في ليله الصباحيه المهم قومت و بكلمها
    انا : ايه ده كله هو القمر جي عندي انا بس ولا ايه
    امي : بس يا واد قوم يلا و كانت بتضحك
    انا : لا بجد ايه ده شكلك زي القمر اوي النهارده هو في جو جديد بعد الحج ولا ايه هاه :sneaky:
    امي : بس يا بكاش و بطل بقا و قوم خلينا نتغدا كلنا وقعنين من الجوع
    انا : حاضر يا قمر و قومت بوستها من خدها و هي قامت مشيت
    طبعا انا بعمل كل ده عشان ابدا اجر ناعم معاها و خلاص طبعا نظرتي ليها اتغيرت ١٨٠ درجه و اخدت قرار اني لازم اوصلهم يعني لازم اوصلهم و اعرف الموضوع ده من امتا و ليه و افهم كل حاجه و اعرف اذا كانت ليلي تعرف حاجه ولا لا .

    قومت غسلت وشي و روحت علي السفره و كانوا حطوا الاكل مستنيني اجي عشان ناكل روحت و قعدت و بناكل و احنا طول ما احنا قعدين قعد اعاكس في امي شويه و ليلي شويه ونهي شويه بس كل ما اكلمها او اهزر معاها بتحدفني ب حاجه م فاهم انا في ايه مالها الولايه  كلنا و خلصنا و لمنا الاكل و كل واحد راح في حتا امي راحت المطبخ تغسل مكان الاكل ونهي دخلت تاخد دش و ليلي في اوضتها و انا دخلت اوضتي و قعدت شويه و بعدها قمت اتخنقت من القعده و لبست وقولت لماما اني هنزل اقعد صحابي شويه و هجي و مش هتاخر قالتلي ماشي بس متتاخرش عشان انا انزله رايحه لواحده صحبتي في الشغل عشان تعبانه و لازم ازورها قولتلها ماشي و نزلت و روحت علي القهوه شويه و جي صحبي زياد و قعدنا
    زياد :ايه يا بني كلمتك كتير الصبح مردتش ليه
    انا : معلش ياعم اتخنقت لما قعدت لوحدي خدت بعضي و روحت نمت
    زياد : اه قولتلي طب ايه ياعم عامل ايه و ايه الدنيا معاك و ايه اخبار الجو هه
    انا : اهو ماشيه و انتا عامل و جو مين ياعم
    زياد : يلا علي زيزو بردوا ده حفظك اخبار الجو ايه اسراء ياعم
    انا : هو انتا مفيش حاجه تستخبا عنك ابدا يخربيت دي صحوبيه ياخي ال تفضح الاسرار علي العموم ياعم الجو تمام ( اسراء دي تبقي جارتي ساكنه في نفس الشارع ال انا ساكن فيه قدي في السن بس قمر بمعني كلمه قمر و جسم ملبن و كل حاجه فيها تتاكل اكل بس ال شدني ليها مش جسمها علي قد كده انا حسيت ناحيتها بحب غريب و راحه كل ما اشوفها و ببقا مبسوط لما اكلمها ولا اقف معاها و قررت اتقرب منها ب اي شكل و فعلن كنت بستناها كل يوم و هي مروحه و احاول افتح معاها اي موضوع واحده واحده اكتشفت اني في ما بينا حاجات كتيره مشتركه و قربنا لبعض جدا ) انا كل ده و انا سرحانو زياد عمال ينادي عليا
    زياد : يا جووووووو
    انا : هه ايه معاك اهو
    زياد : ايه يا بني روحت فين ده انا قاعد بتكلم بقالي ساعه
    انا : ياعم ما انا معاك اهو
    زياد : طب ايه قولي بقا عملت معاها
    انا : عملت ايه؟؟؟
    زياد : يعني نكتها ولا لسا
    انا : ياعم ال انتا بتقوله ده لا طبعا دي بالذات ولا عايز منها أي حاجه غير اني اتجوزها و بس
    زياد : و مألوا نيكها و بعد كده اتجوزها
    انا : لا يا راجل يخربيت ام نصيحك ال شبهك بالظبط
    زياد : مبهزرش و ال..... ما تجرب هتتبسط و تبسطها و مش هيحصل حاجه و انتا كده كده هتتجوزها في الاخر يعني مفيش مشكله فكر فيها كده هتلقي عندي حق
    انا : طب فكك من الموضوع ده دلوقتي و قولي عملت ايه في حكايه الامتحانات ياعم كلها شهر و ندخل علي الامتحانات و انا مش هينفع اعيد السنه
    زياد : ياعم متقلقش في حاجه كده في دماغي لو لفقت هنعدي مريحين
    انا : رب...... يستر انا مقلق منك ومن أفكارك من غير اي حاجه
    قعدنا شويه وبعد كده لعبنا بلايستيشن و و نط في دماغي الموضوع بتاع امي ونهي و هوصلهم ازاي دي محتاجه قعده علي رواقه و تخطيط زي الفل بعد ما خلصنا قومت و قولت اروح بقا كفايه كمان عشان اتخنقت روحت و فتحت باب الشقه و دخلت لقيت انوار البيت كلها متطفيه قولت معقوله يكونوا نزلوا كلهم بس ببص في الشقه لقيت نور اوضه نهي مفتوح فقولت يبقا هي بس ال موجوده فروحت ناحيه اوضتها و لسا هخش سمعت صوت اه عاليه ببص من بعيد اتصدمت لتاني مره في ام البيت ده مش فاهم انا ببص لقيت
    ليلي نايمه علي بطنها ونهي بتبوس ضهرها من تحت وتطلع لفوق واحدة واحدة وبزازها لامسة طيز ليلي وبعدين وصلت لرقبتها ودخلت ايديها من تحت مسكت بزازها وعصرتهم جامد مرة واحدة ونهي بتضغط ببزازها على ضهر ليلي وبتلحس رقبتها وبتطلع منها أصوات كلها متعة نزلت تاني بالبوس لتحت بس المرة دي قعدت تبوس في طيزها وتعضها وبعدين فتحت طيزها وليلي رافعة وسطها وبتتلوى في السرير من الشهوة , ولحست طيزها لحسة حسيت معاها ان روحها بتتسحب منها و أعصاب جسمها كلها سابت , وبعدين نهي نزلت تلحس كس ليلي من ورا فا ليلي مسكت في السرير جامد وهي بدأت تاكل وتلحس في كسها وطيزها بتدعك في طيزها وتضربها جامد لحد ما جابتهم من اللي هي بتعمله فيها وانا واقف بره بقول آه يا ولاد الجزم اما ورتكوا
    بعد ما ليلي جابتهم لقيتها مش قادرة تتحرك بس لقيتها اتقلبت على ضهرها وبصت ل نهي لقيتها قاعدة جنبها بتاكل جسمها بعنيها وقالتلها ثواني وراجعة وهي بتبوس بطنها, و قامت و ليلي مركزه معاها اوي و بتبص علي طيزها اللي بتتهز وهي عريانة , رجعت تاني و انا شايف كان في ايدها خيارة حطتها في ايد ليلي وقالتلها : عايزاكي بقى فنانة كدة وتمتعيني .
    و ببص لقيت نهي نامت قدامها وغمضت و ليلي بدأت تبوس شفايفها و بتحسس براحة على بطنها وكسها وصدرها وبعدين بدأت تفرك حلمة بزازها وهي بتبوس شفايفها وبتقولها بحبك يا نهي وهي مستمتعة وهايجة ونزلت بالبوس لتحت على رقبتها لحد صدرها ولحست الحلمة براحة وبعدين أخدتها في بقها وقعدت ترضع وتمصمص في بزازها و كانت ماسكاهم وقامت قعدت على كسها و مسكت بزازها احسن وقعدت ترضع فيهم وبعدين نزلت لتحت لحد كسها , كسها كان محلوق وناعم وحاطة فتحت رجلها ورفعتها لفوق وقعدت تبوس براحة في كسها وخرم طيزها وهي بتقول آه يا ليلي كمان جامد قامت مسكت الخيارة ومصيتها وهي بتبص ليها , وبعدين مسكتها وحسست بيها على كسها وخرم طيزها وهي لسا بتبص ليها نظرة كلها شرمطه بالمعني الصح وبعدين دخلت الخيارة براحة واحدة واحدة وكانت طيز نهي واسعة وغرقانة من اللحس .


  • الجزء الأول

    مرحبا جميعا ادعى لوكاس من الجزائر عمري 18 سنة طويل و مشعر و لي زب به 21cm و لي خبرة لا تقل عن خبرة المحترف فنيك و قد تستغربون من الاسم لان لي اصول اوروبية. بدون اطالة هذه حكايتي مع ابنت خالتي التي تكبرتي بعامين اتت لمنزلنا كما تفعل عادة فقالت لي تعال نلعب في سطح المنزل وحدنا شوية قلت لها تمام لما طلعنا بدات بمصارعتي و طرحي ارضا و اصبحت كانها تغتصبني وانا ذلك الوقت لا اعرف شيءا فنيك نزعت سروالي و انا خجلت و بدات تلمس زبي و تقول لي زبك كبير و جميل حيث كان زبي في ذلك الوقت حوالي 15cm و بدات تقبله و لما سالتها ماماذا تفعل بدات تشرح لي النيك فاجبتها بانني اريد تجريبه و بدات ترضع و تلحس زبي و تدخله و تخرجه من فمها بشكل رائع و في ذلك الوقت شعرت بشعور رائع و شعرت بشيء يريد الخروج و لما قلت لها اسرعت في رضع زبي و قذفت في فمها مع صرخة اااه رجولية و بلعته و قلتلي مبروك صرت راجل الان و ضحكنا و وقفت و قبلتني على فمي و على صدري و استلقت و نزعت ملابسها و بدات تقول تعال الي لاعلمك كيف تنيك و لما ذهبت دفنت راسي في صدرها و قالت لي قبلهما و العب بهما بيديك فبدات العب حتى صرت اسمع ااه و اححح لم اسمع مثلهما في حياتي و لما هاجت بدات تلعب بزبي وانا بصدرها و قالت لي دعك من صدري و انزل لي سوتي(كسي) والحسه و نزلت و لكن لا خبرة لي فقالت لي كيف ذلك و بدات الحسه كايسكريم حتى جاءتها رعشة و قذفت و في ذلك الوقت لم اكن اعرف ضننتها بالت علي فسبيتها قالت لي ليس بولا بل شهوتها و قالت لي ادهن زبك به و ابدا بحكه على سوتي(كسي) فبدات ذلك مع تقبيلي لها حتى قذفت على جسدها و صدرها و لما انتهينا اغتسلنا و لبسنا ملاسنا و قالت لي اذا ترغب في النيك اكثر و التعلم لا تقل لاي كان ماحدث اليوم وافقت و نزلنا كان شيء لم يحدث
    نهاية الجزء الأول

    سكس - xnxx - افلام سكس - سكسس - تحميل سكس - افلام نيك - ءىءء - سكس محارم - سكس امهات - السكس - قصص سكس - صور سكس .

    الجزء الثاني

    اسف على التأخير

    بعدما نلنا و تناولنا الغداء ذهبت لمنزلها وقبل ذهابها قلت لهابدون ان يسمعني احد نكررها غدا ضحكت و غادرت دون ان تعطيني جواب وفي المساء لما اردت النوم بقيت افكر في ما حصل و كيف فعلت ذلك و اذا غدا تاتي او لا حتى نمت من شدة التفكير في الصباح تفاجئت بها وهي تدق باب المنزل و عندما ذهب لارى من رايتها و قفز قلبي فرحا و بدون تفكير قبلتها على فمها حتى كاد الجيران ان يروننا فقالت لي الا تشبع قلت لها من يشبع منك فهو احمق هكذا كررنا نفس ما حصل لكن هذه المرة عملت نفسها في وضعية الكلب فقالت الحس لي سوتي(كسي) و ثقبة طيزي فبدات و اعجبتني رائحة طيزها لن اكذب حتى صرت الهث وقالت لي الحس وادخل اصبعك قلت لها وين قالت في طيزي ففعلت ذلك و بدات تتالم حتى قلت لها اكمل قالت لا تهتم لصراخي و اكملت ذلك حتى قالت ادخل اصبعك الثاني ففعلت حتى توسعت فقالت يكفي ذلك اعطيني زبك ارضعه قليلا ثم ادخله في طيزي فرضعته حوالي دقيقتين و قالت انت جاهز لتنيكني فقلت اجل فرحت ورائها و بدات انفذ ما تقوله حتى اتعلم و تصير لي خبرة في ذلك و ادخلت راسه حتى صرخت و قالت شوي شوي قلتلها اول مرة حتى ادخلته كاملا فتركته لم اعرف ما افعل قالت تحرك للامام و الخلف لكن ببطء دون ان تخرج زبك مني ففعلت و لانها اول مرة و حوالي عشر دقائق لم احتمل فقلت لها ساقذف قالت اسرع قليلا فبدات بالاسراع و هي تتاوه وتقول نيك كلبتك نيكني حبيبي ااه على صوتها و بدات انازع و اصدر تاوهات حتى قذفت فتعبت و لما راح اخرجه قالت اتركه قليلا حتى خرج وحده فمصت زبي لتمسح المني فقالت حاول ان تمسك نفسك اكثر فقلتلها اول مرة مرة قادمة اعوضك فراحت لتغسل نفسها وانا لبست ملابسي و قالت هيا تعال معي للمنزل فاستذنت و ذهبت معاها و انا في طريق اسئلها لماذا تريدني ان اذهب معاها فقالت لتتعلم الاوضاع و كيف تنيك بدون ان اخبرك لما دخلنا منزلها سلمت على خالتي و قالت انها ستعطيني اشياء كعذر لادخل معها لغرفتها و عندما ذهبنا اعطتني مجلة مصورة تشرح اوضاع النيك بالتفصيل وكيفية القيام بها و بعض الفيديوهات بورن على ما اظن تنتمي لسارة جاي(فيديوهاتها سنة2015) لما اردت الخروج قالت استرح و تعلم وبعد اسبوع نعيد الكرة فوافقت و عدت مسرعا للمنزل بقيت تلك الليلة ادرس في الكتاب و في صباح التالي ناداني صديقي بعدما عاد من عطلته التي قضاها في البحر ونسيت ان اذكر ذلك كنا في ذلك الوقت في بداية العطلة الصيفية المهم هو في نفس عمري وله اخت جميلة لي تجربة معها الاثنين ساحكيها لاحقا بعدما سلمت عليه و قضينا وقتنا بالمرح حكا لي عما رااه من طياز و صدر و بنات عاريات في البحر انا هجت و قلت له اخبرك سر قال نعم قلت له لو خرج هاذا السر سانيكك فضحك و ضحكت فقال لاتخف لن افشيه فحكيت له عما حدث مع ابنة خالتي وكيف قذفت و هو بدا في التركيز معي فقلت له هل يمكنك ان تاتي لي الليلة لاريك الكتاب الذي اعطته لي و نشاهد مع بعض الفيديوات قال ربما حتى اسال امي وانا لما اخبرت امي انه ساتي قالت لا يوجد مشكل عندي انتم اصحاب من الصغر وهو كاخوك واعلم انك تفتقده و عندما حل المساء جاء و لعبنا قليلنا في الحاسوب اذكر اننا لعبنا pes2013 ولما كنا نلعب كان كل دقيقة يقول هيا اريني ذلك الكتاب و الفيديوهات قلت اصبر حتى ينام الجميع لما تاكدت من نومهم اريته الكتاب و تعجب و قال فعلت هاذا حقا قلت نعم و قطعته وقلت له لم اشاهد الفيديوات هل تشاهدهم معي قال نعم فادخلت الفيلم الاول و بدانا المشاهدة و كان فيه سارة جاي تمثل على انها متزوجة بشخص ديوث

    سكس - xnxx - تحميل سكس - تحميل نيك - قصص سكس - صور سكس - صور سكس متحركة - صور محارم - صور كس - افلام سكس - افلام نيك .

    (لم اعرف ذلك بالبداية حتى بدات اقرا عن نيك و انواعه) فدخل فحلين فناكوها امامه وهي تبزق عليه كلما تراه وزبي انتصب و لم احتمل ولما نظرت لصديقي رايته يركز على زب الفحل و ويقارنه بزبه و قال لي انظر لزبة و انظر لزبي فضحكت قلت له تبا لك و قال لا اكذب زبي صغير بنسبة لهم و قلت له خلينا نكمل فلما اكملنا رايناهم يقذفون في فمها و طيزها و قلت له انا ايضا اخرج ذلك الحليب فقال تكذب فقلت له تتحداني فقال نعم...
    نهاية الجزء الثاني يتبع في الجزء الثالث قريبا...

    السكس - نسوانجي - سكس - xnxx - xnxn - قصص سكس - تحميل سكس - تحميل نيك - افلام سكس - افلام نيك - ءىءء - صور سكس .